CLEAR MINCURE: Expedition 33 ، Gium Brush ، در مورد تغییری که باعث شده است بازی “ده برابر بهتر” شود ، صحبت می کند اما برای استفاده دستی 5 حمله و مهارت لازم است.

هرکسی که روی یک پروژه بزرگ خلاق کار کرده است با این لحظه ملایم اما تلخ آشنا است: جایی که شما یک کشف مهم پیدا کرده اید ، اما می دانید که از ابتدا باید قطعات را دوباره تنظیم کنید. این تجربه ای است که تیم تعاملی Sandfall با بازی مبهم Clear: Expedition 33 روبرو شد.
در گفتگو با نرم افزار Pirate ، Gium Brush ، مدیر و مدیر استودیو ، در گفتگو با نرم افزار Pirate گفت که در وسط توسعه ، تغییر انیمیشن و احساس حملات دشمن وجود دارد که بازی را “ده برابر بهتر” کرده است. اما همین کشف با یک واقعیت دشوار همراه بود: او مجبور شد این تغییر را در بیش از 5 مهارت و حملات انجام دهد. او با خنده تلخ می گوید:
بله ، شما می گویید ، بیایید برویم.
اما او تنها عضو تیم نبود که چنین لحظه ای زندگی می کرد. نیکلاس ماکسون فرانکوم ، مدیر هنری بازی ، می گوید که تعمیرات کامل نقشه جهان یکی از دشوارترین لحظات این پروژه بود. او توضیح می دهد که وی نسخه اصلی نقشه را طراحی کرده است ، اما بعداً فهمید که اطلاعات تماس نادرست است و موقعیت ها مطابق با مسیر بازیکن نیست و مجبور بود همه کارها را صفر کند. این داستانها یک مرور کلی از توسعه بازی ها با این سطح از جاه طلبی ها ارائه می دهند. بعضی اوقات ایده عالی که می تواند بازی را تغییر دهد برابر با روزها و هفته ها سخت است. اما در پایان ، این جزئیات و وسواس است که تجربه نهایی بازی را تشکیل می دهد.