رئیس جمهور SEGA ، شوجی اوتسی ، فکر می کند که این شرکت بزرگترین دستاورد حرفه خود را احیا می کند. حتی برای او ، مهمتر از ساختن قلب های پلی استیشن و پادشاهی است.

شوجی اوتسیومی ، رئیس فعلی SEGA که قبلاً در پلی استیشن اولیه کار کرده بود و در آموزش دیزنی و میدان انیکس برای ساختن قلب های پادشاهی نقش ایفا کرده بود ، می گوید که او می خواهد با “احیای Sega” شناخته شود.
سال 2 بدون شک متعلق به سگا بود. این شرکت سال را با انتشار Dragon: Infinite Wealth و Persona 3 بارگیری مجدد کرد و با استعاره به پایان رسید: Refantazio ، که نامزد دریافت جایزه سال شد. در نتیجه ، SEGA به عنوان بهترین ناشر سال در Metacritic شناخته شد. حتی در خارج از دنیای بازی ، Sonic the Hedgehog 3 در گیشه ظاهر شد و به دومین اقتباس از بازی های ویدیویی تبدیل شد که “New” را در Rotten Tomatoes دریافت کرد.
وی در مصاحبه ای با وب سایت بازی ، هنگامی که از شوجی اوتسومی در مورد بزرگترین موفقیت وی در حرفه خود سؤال شد ، وی به همکاری با پلی استیشن ، بازی های کلاسیک Dreamcast ، Kingdom Hearts و حتی بنیاد Q Entertainment پاسخ داد (که منجر به ایجاد لومین ها شد):
حالا که به سگا بازگشتم و در تولد دوباره سگا کار کردم … منظورم این است که این بزرگترین موفقیت من خواهد بود.
اوتسی ، که در سال ششم Sega را ترک کرده بود ، در سال 6 به این شرکت بازگشت. او تأکید می کند:
وقتی برگشتم ، دیدم استودیوهای ژاپنی بیشتر به بازار داخلی توجه می کنند ، در حالی که سگا نیز در بین مردم غربی بسیار محبوب است.
وی گفت که پس از آن تصمیم گرفته شد بازی ها را در ژاپن و سایر کشورها و همچنین در تمام سیستم عامل ها از جمله رایانه شخصی منتشر کنیم. ما این سیاست را در انتشار بازی هایی مانند Dragon: Infinite Wealth و Persona 3 بارگیری مجدد مشاهده کرده ایم. او ادامه داد.
با تغییر سیستم ، استودیوها در مراحل اولیه جهانی سازی و تغییر ذهن در توسعه بازی شروع به آماده سازی کردند.
به نظر می رسد این رویکرد موفق شده است ، زیرا سگا اکنون در درخشان ترین دوره خود از مگا درایو است.