تبلیغات جدید Rockstar نشان می دهد که این استودیو در حال آماده سازی برای یک کمپین بازاریابی جهانی برای ارتقاء GTA 6 است.

Rockstar Games Studio تمام توان خود را برای توسعه و پرداخت GTA 6 دارد تا بازیکنان راضی باشند. حتی پس از تأخیر اخیر ، بسیاری از هواداران ترسیدند که تاریخ انتشار دوباره به تعویق نرسد ، اما به نظر می رسد. مجموعه ای از تبلیغات اشتغال جدید در وب سایت بازی های Rockstar منتشر شده است ، نشان می دهد که این استودیو در حال تهیه یک کمپین بازاریابی عمومی برای GTA 6 است. در حال حاضر ، 5 ایستگاه کاری جدید برای تست کنترل کیفیت در محل بازاریابی وجود دارد که هر یک از آنها در یکی از مهمترین کشورهای جهان قرار دارد.
Rockstar به طور کلی فقط با نزدیک شدن به بازی های خود با نزدیک شدن تاریخ انتشار آنها آغاز می شود. بنابراین ، این تبلیغات شغلی نشان می دهد که روند توسعه بازی پس از آخرین تأخیر خوب پیش رفت. این تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به طور غیرمستقیم توسط Roxstar تأیید شده است که GTA 6 در زمان تعیین شده منتشر می شود. به عبارت دیگر ، Rockstar Games Studios کاملاً از انتشار بازی به موقع اطمینان دارد و بنابراین قبل از انتشار بازی برای تبلیغات مهم تبلیغاتی آماده می شود.
کشورهایی مانند برزیل ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، کره جنوبی و غیره احتمالاً به زودی تبلیغات و بازاریابی را برای GTA 6 مشاهده می کنند. این یک کمپین جهانی است ، زیرا Rockstar تأکید می کند که به زودی پیشنهادات بیشتری برای سایر کشورها در دسترس خواهد بود. علاوه بر این ، اطلاعیه ای برای استخدام یک مهندس تلفن همراه نشان می دهد که Roxstar برنامه ای را برای GTA 6 ایجاد می کند ، مشابه آنچه در GTA 5 و Red Dead Redemption 2 دیده بودیم. این برنامه می تواند تعامل بیشتری با بازی و بهبود تجربه جهانی گیم پلی داشته باشد.