توسعه دهندگان از عناوینی مانند Silent Hill و Half-Life 2 الهام گرفته شده اند تا دنیای زنده و خطرناک بیماران را تصور کنند.

تیم تیم توسعه دهندگان تیم جزئیات جدیدی در مورد نحوه طراحی هیولا برای بازی ترسناک آینده خود (ILL) منتشر کرده است. در وبلاگ رسمی پلی استیشن ، ماکسیم ورری و اولگ ودوونکو ، طراحی موجودات در تریلر اخیر این بازی صحبت کردند. این دو هنرمند همچنین توضیحی در مورد منبع الهام خود ارائه دادند و همچنین خلاصه ای از گیم پلی را ارائه دادند. Vodwonko در مورد الهام بخش طراحی موجودات زشت موجود در بازی گفت:
این استودیو از ترسناک فیلم های کلاسیک بین سنین دهه 80 و 80 الهام گرفته شده است. فیلم های آن زمان عمدتاً روی جلوه های عملی متمرکز شده بودند ، که این موجودات را وحشتناک تر می کرد. در این فیلم ها ، گسل ها با روشنایی هوشمند و یک دستاورد قوی پنهان شده بودند.
ورین در مورد سایر منابع الهام بخش برای تیم توسعه گفت:
بازی های کلاسیک مانند Half-Life 2 ، Silent Hill و Resident Evil نیز الهام گرفته شدند. این عناوین دارای دنیای زنده و خطرناکی بودند و علاوه بر بعد بصری وحشت ، سیستم های گیم پلی نیز از این احساس حمایت می کردند. ما مجذوب احساس گرفتار شدن در یک مکان واقعی و واکنش لحظات واقعی شدیم. از ابتدا ، ما می خواستیم کاری انجام دهیم که هم واقع گرایانه و هم بسیار غم انگیز باشد ، تجربه ای که نه تنها ترسناک است بلکه برای مدت طولانی پس از ترک بازی ، که باعث اضطراب بازیکنان می شود.
ورین همچنین در مورد بخش هنر استودیو گفت:
ما هیچ روند مشخص و دقیق برای طراحی و طراحی هیولا نداریم. بعضی اوقات ما یک طراحی مفهومی داریم که باید به یک شخصیت قابل پخش تبدیل شویم. برای انجام این کار ، ما گاهی از فیلم های ترسناک موجود در اینترنت الهام می گیریم. ممکن است مسخره به نظر برسد ، اما گاهی اوقات کار می کند. این الهام بخش برای تجربیات زندگی است. گیم پلی همچنین باید به هیولا نگاه کند. مبارزه با آنها باید سرگرم کننده باشد. ما یک فرآیند آزمایش و خطا داریم. برخی از مدل ها به دلیل پاسخ دادن به بازی رد شدند.
“انیمیشن های مورد استفاده در بازی گفتند:”
از استودیوی Mundfish ، Developer Atomic Heart and Ill Publisher ، ما برای راه اندازی بخش انیمیشن کمک های زیادی دریافت کردیم. ما تجربه زیادی در انیمیشن داریم و یاد گرفتیم که در انیمیشن حرکت کنیم تا ترسناک به نظر برسد. به عنوان مثال ، ما یک هیولا داریم که ابتدا در حال حرکت بود ، اما ما سعی کردیم حرکت آن را به حالت منحصر به فرد و ترسناک تغییر دهیم.
ورین همچنین فاش کرده است که اگرچه موجودات زیادی برای ترساندن بازیکنان وجود دارد ، اما ابزاری برای جنگیدن خواهند داشت. وی توضیح داد که بازیکنان می توانند از منابع موجود برای ایجاد و به روزرسانی سلاح ها کمک بگیرند. مدیریت موجودی نیز ضروری است زیرا منابع محدود هستند. سلاح های این بازی شامل عکس ها ، توپ های تهاجمی ، تفنگ های پیاده روی طولانی و تیراندازهای نخبه خواهد بود. همچنین گزینه های زیادی برای جنگ در بازی وجود دارد.
بازی Ill در حال حاضر برای رایانه های شخصی (PC) در حال توسعه است.
