افزایش هزینه ها و قیمت ها باعث شد آمریکایی ها به طور چشمگیری بازی های ویدیویی و اشتراک سرگرمی را کاهش دهند.

مت پیسکاتلا ، تحلیلگر و مدیر اجرایی Circana ، توضیح داد که چگونه مصرف کنندگان آمریکایی هزینه های سرگرمی خود را از جمله بازی های ویدیویی از جمله بازی های ویدیویی به دلیل افزایش هزینه ها مانند غذا و مسکن و همچنین تأثیر احتمالی قیمت ها بر بازی ها و سایر محصولات کاهش می دهد.
Piscatela ، به عنوان تحلیلگر Circana ، شرکتی که در صنایع مختلف اطلاعاتی جمع آوری می کند ، قادر به دیدن جزئیات هزینه های مصرف کنندگان آمریکایی است. به نظر می رسد که مصرف کنندگان آمریکایی نگران تأثیر قیمت ها بر قیمت همه چیز ، عناصر اساسی مانند لباس و غذای بازی های ویدیویی بودند.
این که آیا مردم با قیمت ها مخالف هستند و چه به نفع ، اکثریت خاصی (2 ٪) معتقدند که قیمت ها منجر به افزایش هزینه ها خواهد شد. براساس داده های Circana ، برای جبران این هزینه های رو به رشد ، 5 ٪ از مصرف کنندگان پول کمتری را برای بازی های ویدیویی و اشتراک های سرگرمی خرج می کنند و پول بیشتری را برای محصولات ضروری خرج می کنند. Circana همچنین دنبال کرد که متوسط هزینه غذا در مقایسه با سال دوم افزایش یافته است ، یا حدود 4.9 ٪ ، هزینه خدمات عمومی ، بیمه اتومبیل 4.9 ٪ و هزینه های مسکن 5 ٪ است.
از آنجا که دولت ترامپ اولین قیمت خود را در آوریل گذشته اعلام کرد ، واکنش آمریکا به افزایش قیمت اهمیت می دهد. نینتندو برای ارزیابی تأثیر احتمالی قیمت ها ، خرید سوئیچ 2 را در ایالات متحده متوقف کرده است. ESA همچنین اعلام کرده است که قیمت ها “تأثیر مضر بر صنعت بازی های ویدیویی” خواهد داشت ، و حتی در گزارش تجارت بازی این هفته ، ESA در تلاش است تا اهمیت صنعت بازی را در ایالات متحده منتقل کند و نشان دهد که چگونه این قیمت ها می تواند بر صنعت تأثیر بگذارد که به تنهایی 5 میلیارد دلار ارزش دارد.
هنگامی که سرانجام خرید سوئیچ 2 اعلام شد ، قیمت کنسول ثابت ماند ، اما هزینه لوازم جانبی افزایش یافت. همیشه این احتمال وجود دارد که خود کنسول به دلیل قیمت افزایش یابد. البته موضوع فقط مربوط به محصولات نینتندو نیست. با افزایش هزینه ها و تهدید روزافزون قیمت هایی که می تواند هزینه ها را افزایش دهد ، رکود اقتصادی که صنعت بازی با آن روبرو می شود احتمالاً به زودی پایان نمی یابد. هنگامی که GTA 6 منتشر شد ، به عنوان یک نیروی محرک عالی لازم برای صنعت بازی عمل می کند ، اما هنوز مشخص نیست که چه مدت طول خواهد کشید.
