یک توسعه دهنده سابق Ubisoft معتقد است که بازیکنان اکنون بیشتر به عناوین خلاق مستقل علاقه مند هستند و آن را به عناوین مدرن AAA ترجیح می دهند.

بازی های AAA اکنون برای توسعه و حتی تضمین موفقیت بزرگ امنیت اشتغال به زمان بیشتری نیاز دارند. از طرف دیگر ، عدم موفقیت بازی های بزرگ برای تیم های توسعه عواقب جبران ناپذیری دارد. این وضعیت فرصت خوبی برای استودیوهای مستقل ایجاد کرده است. همانطور که یکی از توسعه دهندگان سابق Ubisoft می گوید ، صنعت بازی در یک چارچوب قرار دارد.
VGC Media اخیراً با دو توسعه دهنده سابق Ubisoft ، Davide Soliani و Chrisian Cantamssa ، که قبلاً در Mario + Rabbids کار می کردند ، مصاحبه کرده است. از طرف دیگر ، کریستین کانتامسسا روی موضوعاتی مانند Red Dead Redemption کار کرد و دو توسعه دهنده هم اکنون با هم در یک پروژه مستقل همکاری می کنند.
سولیانی در مورد ایجاد استودیوی جدید گفت که صنعت بازی در نکته جالبی قرار دارد. وی تأکید کرد که چگونه سرمایه گذاری های عظیم باید در پروژه های مدرن جبران شود و منجر به بی ثباتی عناوین AAA شود.
سولیانی معتقد است که این راه حل می تواند بیشتر روی عناوین مستقل متمرکز شود. وی تأکید می کند که بازیکنان بیشتر به تجربیات منحصر به فرد علاقه مند هستند که عناوین معمولی AAA را از همیشه جدا می کنند. در همین راستا ، سال گذشته ، پلت فرم Astro Bot به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد و جوایز مختلفی دریافت کرد.
دو عضو سابق Ubisoft در حال حاضر روی یک IP جدید کار می کنند و در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد پروژه بعدی آنها وجود دارد.