مدتی در میان طرفداران Silent Hill بحث هایی در مورد عنوان Silent Hill F وجود داشته است. اما کونامی در مصاحبه اخیر با وب سایت IGN این سؤال را رد کرد و حتی ابراز ناراحتی برای ادامه بحث کرد.

بازی Silent Hill F ما را در دهه 1980 به ژاپن می برد. جایی که ما داستان Shimizo Hinako ، یک نوجوان را که در انتظارات خانواده ، دوستان و جامعه درگیر است ، دنبال می کنیم. براساس گزارش IGN از نمای کلی The Silent Hill F ، مبارزات بازی بسیار شبیه به نبردهای حصارکشی در بازسازی Silent Hill 2 است. بازیکنان می توانند حملات دشمن را با کنترلر DualSense گول بزنند و با دکمه های R1 و R2 حملات سبک و سنگین انجام دهند. محدوده محدود حملات و انیمیشن های طولانی آنها به معنای واقع بینانه و سنگین می شود. به ویژه ، حملات سنگین که کند هستند و به زمان بندی دقیق نیاز دارند. نکته ای که به گفته IGN به وضوح نشان می دهد که هیناکو به یک ظرفیت بدنی ساده محدود می شود.
علاوه بر این ، کمپین Silent Hill F همچنین شامل زمان بندی و ضد مواد مخدر است که دومی در نبردها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. دشمنان نشانه ای را نشان می دهند که مدتی فرصتی برای ضدحمله را فراهم می کند ، اما به گفته IGN ، اگر بازیکنان مهارت های واکنش سریع خود را با بازی هایی مانند Sekiro تقویت نکرده اند: سایه ها دو بار می میرند ، واکنش نشان می دهد.
این مکالمات در ضدحمله و Dodge بسیاری از طرفداران Silent Hill را شگفت زده کرد. از طرف دیگر ، توضیحات کونامی در مورد شدت مبارزه در Silent Hill F ، به دلیل بیشترین محبوبیت بازی های اکشن دشوار در بین بازیکنان جوان ، واکنش های مختلفی را در بین طرفداران ایجاد کرده و جامعه پشتیبانی را به دو دسته تقسیم می کند.
اما در طی مصاحبه با IGN در هنگام Gamescom ، Moto Okamoto ، تهیه کننده Silent Hill ، بحث را پایان داد. وی خاطرنشان کرد: Silent Hill F ، با وجود مکانیک جنگی ، یک بازی سولزلی نیست و حتی استفاده از برچسب را برای توصیف بازی به عنوان “گمراه کننده” در نظر گرفته است. اوکاموتو در مصاحبه گفت.
یکی از مواردی که ما در اینترنت چیزهای زیادی می بینیم استفاده مداوم از اصطلاح Soulslake است. به نظر من ، این برچسب تا حدودی گمراه کننده است. بازیکنان امروز ، هنگامی که آنها یک نوار استقامتی یا احتمال Dodge را می بینند ، سریع بگویید: “خوب ، این یک بازی Soulzelle است.”
اما واقعیت این است که ما بسیاری از این مکانیسم های نسخه های کلاسیک Silent Hill را گرفته ایم. به عنوان مثال ، 4 باند بار در Silent Hill وجود داشت ، مشابه پیشخوان تمرکز ما. حتی در Silent Hill 3 ، یک نوار استقامتی وجود دارد که در بازی ظاهر می شود.
اوکاموتو با تأکید بر اینکه مکانیسم های مبارزه در Silent Hill F مختص جنس Solzlique نیست ، ادامه داد و نارضایتی خود را از بحث آنلاین این سؤال ابراز کرد:
اینها جدید نیستند و مختص بازی های Soulzalik نیستند. آنها سالها در میان بازی ها بوده اند. اما به محض اینکه چنین عناصر در بازی دیده می شود ، بلافاصله توسط Solzlick برچسب گذاری می شود. ما می خواهیم تأکید کنیم که Silent Hill F یک بازی است که از عمل برخورد می کند و یک روح نیست.
Silent Hill F در تاریخ 9 سپتامبر برای PlayStation 2 ، Xbox X / S Series و PCS منتشر می شود.