بازی های شبیه ساز نظامی آرما ، که توسط Bohemia Interactive ساخته شده است ، بسیار واقع بینانه است و در مقیاس واقعی کارت های بزرگی دارند. به نظر می رسد که نسخه بعدی عنوان ARMA قرار است محیط های بسیار بزرگتری را با تکیه بر Enfusion فراهم کند.

سال گذشته اعلام شد که مسابقه ARMA 4 برای سال ششم برنامه ریزی شده است و تیم توسعه به سختی روی بازی کار می کند. به تازگی ، مصاحبه با Chechcrunch Media با Bohemia Interactive توصیه های جالبی دارد. در این مصاحبه ، Filip Doksanský ، یک توسعه دهنده استودیو ، ظرفیت بالای موتور Enfusion را در توسعه عناوین بزرگ در مقیاس و همچنین طیف وسیعی از کارت ARMA 4 ذکر کرد.

ما در تیم خود احترام زیادی به موتور غیرواقعی داریم ، زیرا این یک سکوی استاندارد ، با کیفیت و امکانات بسیار بزرگ را ارائه می دهد. اما از طرف دیگر ، یک موتور با بازی هایی که برای آن تولید می شود تعریف می شود و برای ما مهم است که این اتصال بسیار قوی را در یک چارچوب تعریف شده قرار دهیم. اگر می خواهید فراتر از محدودیت های تعریف شده توسط یک موتور فراتر بروید ، چه می کنید؟ مطمئناً با محدودیت هایی روبرو خواهید شد که باعث ایجاد مزاحمت در روند توسعه بازی خواهد شد.
او می گوید:
ما همیشه تلاش می کنیم تا بازی های خود را واقع بینانه و بسیار بزرگ کنیم و محیطی گسترده را فراهم کنیم. به عنوان مثال ، کارت arma reagir تقریباً 2 کیلومتر مربع و ما می خواهیم ARMA 4 کارت 2 کیلومتر مربع داشته باشدبشر ما همچنین می خواهیم بازی های ما به راحتی در کنسول ها و بیشتر رایانه های شخصی انجام شود. این الزاماتی است که موتور غیر واقعی به سادگی نمی تواند مدیریت کند. به عنوان مثال ، برای کشف عنوان Gray Zone Warfare به یک رایانه نسبتاً قدرتمند نیاز دارید ، اما می توانید به راحتی بازی های ARMA را روی رایانه های شخصی ، PlayStation و Xbox اجرا کنید.

Philip Duxkski همچنین تأکید می کند که بزرگترین کارت های بازی به معنای بازی چیست:
می توان تصور کرد که یک بازی مشابه می تواند در مورد کودکان بهتر عمل کند یا در مورد بازی هایی که استفاده می کنند بهتر بگویند. این موتور بازی ARMA 4 را که در حال حاضر در آن کار می کنیم انجام می دهد. بنابراین واضح است که ما از نظر امکان اصلاح و ایجاد محتوا ، در مقایسه با موتور قبلی پیشرفت زیادی داشته ایم.