شاوون لیدن ، رئیس سابق پلی استیشن اخیراً گفت که با وجود این واقعیت که بسیاری از افراد سونی فکر می کردند هیچ کس نمی خواهد یک بازی قدیمی انجام دهد ، وی سفر و ساخت و ساز را برای PS4 تأیید کرده است.

مدیرعامل پیشین پلی استیشن ، شاون لیدن ، که در موفق ترین زمان خود این سکو را کارگردانی کرد ، اخیراً گفت که یک مخالفت در داخل کنسول سونی برای ورود به دو قهرمان مشهور پلت فرم اکشن (Ratchet and Clank) وجود دارد. این دو شخصیت نمادین غایب بودند که کنسول پلی استیشن 4 یکی پس از دیگری شکست ، اما سرانجام به نسخه ای بازگشت که هم تفریحی از سری اول سریال بود و فیلمی در ارتباط با فیلم Ratchet & Clank در نظر گرفته شد. در مصاحبه اخیر ، لیدن گفت که همیشه آتش سوزی سبز به آثار مختلف آسان نیست. او گفت.
اگرچه من انتشار Ratchet و Clank را در پلی استیشن 4 تأیید کردم ، در آن زمان ، تیم فروش و بازاریابی گفت که هیچ کس نمی خواهد این بازی قدیمی را انجام دهد.
روش لیدن برای ترغیب سایر بخش ها ، مراجعه به داده های بازار بود ، نشان می دهد که تنها حدود 2 ٪ از بازیکنان با کنسول پلی استیشن 4 مارک Ratchet و Clank را می دانستند. او گفت.
طبق آمار ، 1 ٪ از بازیکنان Ratchet و Clank را نمی دانستند. برای آنها ، این یک بازی جدید بود. من همچنین معتقدم که یک بازی خوب همیشه خوب است.
لیدن از تاریخ استفاده کرد تا توضیح دهد که چرا او همیشه مجموعه ای مانند Jak و Daxter را تحسین می کند. او همچنین در مورد برخی از پلی استیشن های باستانی و غیرفعال IPS ، از جمله سفارش 1886 ، SoCom و All-Stars Battle Royale صحبت کرد.