در Sekiro، نبردها بسیار منسجم و یکنواخت بود. شما شمشیر داشتید و نبرد اصلی بین مهارت شما و دشمن بود. به نظر من Armored Core 6 به دلیل میزان سفارشی سازی بازی بسیار متفاوت است.بنابراین نبرد شما در گاراژ AC شروع می شود که می توانید اسلحه خود را انتخاب کنید و AC شما چگونه در نبرد عمل می کند. این سفارشی سازی بخشی از استراتژی است و به نظر من به طور قابل توجهی روی بازی تأثیر می گذارد.
هیدتاکا میازاکی، رئیس FromSoftware و ماسارو یامامورا، کارگردان Armored Core 6: Fires of Rubicon اخیراً در مصاحبه ای با IGN اطلاعات بیشتری در مورد این بازی فاش کردند.
هر دو تایید کرده اند که بازی ساختار دنیای بازی را نخواهد داشت و مانند عناوین قبلی در این سری نیز شاهد ساختار ماموریت محور خواهیم بود. با توجه به تاریخچه Framsofter، بسیاری از بازیکنان انتظار نبردهای سخت را دارند. یامامورا گفت که نبردهای چالش برانگیز یکی از اهداف اصلی تیم سازنده بازی هستند، با این حال، قرار نیست همه نبردها دارای سختی یکسان باشند:
Armored Core 6 در تاریخی نامعلوم در سال 2023 برای پلتفرم های Xbox Series X/S، PlayStation 5، Xbox One، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. این بازی داستان کاملا جدیدی را روایت می کند و هیچ ارتباطی با بازی های قبلی Armored Core نخواهد داشت.
در کل سعی کردیم بازی را چالش برانگیز طراحی کنیم، اما سطح سختی این بازی یک خط مستقیم نیست. این اهمیت بسته به نوع ماموریت ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این، نوع دشمنانی که در ماموریت ها با آنها روبرو می شوید و نحوه ساخت Mech نیز بر روی ماموریت بازی و نحوه تکمیل آن تأثیر می گذارد.
یامامورا در بیانیهای جداگانه گفت که Armored Core 6: Fires of Rubicon برجستهترین بخش بازیهای باس فایت است:
هسته اصلی مبارزه هنوز در بازی است زیرا بازیکنان حرکات دشمن را می خوانند و به آن واکنش نشان می دهند، مشابه دیگر عناوین Framsoft. در این بازی شما و دشمنان بسیار تهاجمی تر خواهید بود. ما بازی را توسعه دادیم تا بازیکنان بتوانند از باس فایت های شدید و متغیر بازی لذت ببرند، این مبارزات به گونه ای طراحی شده اند که بدون استفاده از Mecha نمی توانید آنها را شبیه سازی کنید.
از آنجایی که یامامورا طراح اصلی Sekiro: Shadows Die Twice بود، بسیاری ممکن است فکر کنند این فلسفه طراحی به Armored Core 6: Fires of Rubicon راه پیدا کرده است. با این حال، با توجه به انتخاب و سفارشی سازی بازیکن، مبارزات و گیم پلی بازی بسیار متفاوت از Sekiro: Shadows Die Twice خواهد بود:
در مورد چرخه کلی بازی، Yamamura گفت که هدف این است که ماموریت ها را کامل کنید و سپس از پول به دست آمده برای خرید قطعات گران قیمت برای Mech خود استفاده کنید. به علاوه، در این بین، شما این قطعات را سفارشی خواهید کرد تا عملکرد مورد نظر خود را به دست آورید. به گفته یامامورا، قرار است طیف وسیعی از قطعات مختلف و قابل تعویض را ببینیم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری