اگر Avoed به طراحی اصلی خود پیوسته بود ، اکتشافاتی که این روزها در بازی دیده می شود ناپدید می شد. این بازی که سرانجام خارج نشد ، قرار بود طراحی کاملاً متفاوتی داشته باشد.

در گزارشی گسترده از جیسون شریر از سایت بلومبرگ ، وی معلوم شد که در دو نقطه مختلف پذیرفته شده است. آخرین مورد آنها در سال ششم رخ داده است. براساس این گزارش ، توسعه بازی از سال ششم آغاز شد و عبدیدین آن را به عنوان ترکیبی از سرنوشت و Skyrim گسترش داد. این عنوان به بازیکنان اجازه می داد تا دنیای خارق العاده ای اما با یک دستاورد هنری واقع گرایانه گشت و گذار کنند. پس از خرید مایکروسافت و کارگردانی کری پاتل ، این بازی مسیری متفاوت را طی کرد و با تمرکز روی Absidine به عنوان ساخت و ساز واجد شرایط بود.

سپس بازی سعی کرد به ستون های ابدیت روایت اعتماد کند. در راه اندازی مجدد دوم ، این شرکت علاقه خود را به انجام یک کار گسترده با مناطق باز در اولویت قرار داد. اما در پایان ، بازی دوباره معرفی شد و پس از تأخیر کوتاه منتشر شد. اکنون ، تأثیر نهایی یک عنوان همان دنیای خارجی است که شامل اصول مهم بازی کردن است.