گفته می شود گرگی که در تریلر اخیر Final Fantasy 16 حضور داشت را می توان به شخصیت اصلی بازی اضافه کرد.یوشیدا هنوز دقیقا تایید نکرده است که آیا این گرگ به نام ترگال در مبارزات شرکت می کند یا خیر.
یوشیدا سپس جزئیات نبرد با ایکون ها را شرح داد. وی خاطرنشان کرد که مبارزه با این موجودات شبیه نبردهای کایجو است. با این حال، به گفته یوشیدا، نوع و مقیاس این نبردها تا حدودی سیال است.
آقای یوشیدا همچنین در مورد مقایسه نبردهای Final Fantasy 16 با Final Fantasy 7 Remake اظهار داشت:
آیکون ها در موقعیت های مختلف ظاهر می شوند. هیچ مفهوم طراحی همه آنها را پوشش نمی دهد. برخی از آنها به عنوان دشمنان سرسخت با کلایو روبرو می شوند، برخی با هم دوست می شوند و به کمک کلایو می آیند. همچنین مواقعی وجود خواهد داشت که بازیکن در زمان واقعی یک Eikon را کنترل می کند و با سایر Eikon ها مبارزه می کند. نوع و مقیاس نبرد تا حدودی روان است و بسته به زمان واقعی نبرد، به طور یکپارچه تغییر می کند و در عین غوطه وری، همه چیز را در اوج هیجان نگه می دارد.
نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantasy 16 اخیراً مصاحبه جدیدی با وب سایت IGN انجام داده و در مورد جزئیات مختلف این کار صحبت کرده است. او در بخشی از مصاحبه خود اشاره کرد که کلایو شخصیت اصلی در طول بازی تنها نخواهد بود و همراهانی با او خواهد داشت. او همچنین جزئیات بیشتری در مورد نبرد با Eikons ارائه کرد.
انواع مختلف نبردهای اکشن مبتنی بر Eikon بخش بزرگی از Final Fantasy 16 هستند و ما در ماه های آینده بیشتر از آنها را پوشش خواهیم داد.
Final Fantasy 7 Remake هرگز بدون نسخه اصلی خود وجود نداشت، و آن سیستمهای اصلی که در نهایت تبدیل به Remake شدند، چشمگیر بودند. با این حال، Final Fantasy 16 یک بازی متفاوت با مفهومی کاملا متفاوت است. هیروشی تاکای، کارگردان بازی و ریوتا سوزوکی، طراح نبرد، به جای ساختن سیستمهای جنگی قدیمی، بر روی اکشن همزمان تمرکز کردند تا فرنچایز را به مسیری جدید ببرند.
مفاهیم توسعه Final Fantasy 14 و Final Fantasy 16 متفاوت است. فاینال فانتزی 16 کاری را انجام می دهد که هیچ نسخه دیگری در این سری قبلا انجام نداده است. فقط باید در کمک به دیگران تبعیض آمیزتر رفتار کنید.
Final Fantasy 16 در سال 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. Naoki Yoshida تایید کرده است که این بازی یک افکت جهان باز نخواهد بود و از سطح سختی هوشمند استفاده خواهد کرد. همچنین اعلام شد که اطلاعات بیشتری از این بازی در پاییز امسال منتشر خواهد شد.
به گفته سازنده بازی Final Fantasy 16، شخصیت اصلی بازی در طول ماجراجویی خود همراهانی تحت کنترل هوش مصنوعی خواهد داشت.
از آنجایی که یوشیدا به کار بر روی فاینال فانتزی 14 عادت دارد، بسیاری از طرفداران انتظار دارند که انواع ایستر اگ در فاینال فانتزی 16 وجود داشته باشد. به گفته آقای یوشیدا، در این بازی به اندازه فاینال فانتزی 14، هیچ کدام را نخواهید دید. homage» و اشاره به دیگر عناوین قبلی در این فرانچایز.
ترجمه تواناییهای احضار سنتی به اقدامات بازیکن و فعال کردن تعویض همزمان و زنجیرهای تواناییهای رزمی به ما اجازه میدهد تا سیستمی بسازیم که نه تنها عالی به نظر میرسد، بلکه بازی کردن نیز سرگرمکننده است.
ما نمی خواستیم کاربران را در آخرین تریلر بازی تحت تاثیر قرار دهیم، بنابراین روی مبارزات کلایو تمرکز کردیم. کلایو در بیشتر ماجراجویی هایش یک یا چند همراه با خود خواهد داشت. این همراهان در نبردها شرکت خواهند کرد و همچنین با کلایو تجارت خواهند کرد. اعضای تیم مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود تا به بازیکنان این امکان را میدهند که تنها بر روی کنترل مشتری تمرکز کنند.
Final Fantasy 16 یک بازی کاملا مستقل و متفاوت از Final Fantasy 14 و دیگر عناوین این فرنچایز است. بنابراین در این بازی به اندازه Final Fantasy 14 احترام زیادی برای بازی های قبلی مشاهده نخواهید کرد. تمرکز اصلی Final Fantasy 16 حفظ حس «بازی کردن یک فیلم» در سرتاسر سری خواهد بود، نه عناوین قبلی.
تحریریه ICTNN شبکه خبری