پس از انتقادات Cyberpunk 2077 برای حذف برخی از محتوای بازی، یکی از سازندگان آن در استریم اخیر خود در توییچ دلیل اتخاذ چنین تصمیماتی را توضیح داد.
افزودن و حذف محتوا بخشی جدایی ناپذیر از روند توسعه بازی های ویدیویی است. موردی که اغلب بازیکنان را به سمت یافتن موارد استفاده نشده در فایل های بازی سوق می دهد.تصور اشتباه بسیاری از افراد این است که حذف محتوا الزاماً به کیفیت بازی آسیب می زند.اکنون Cyberpunk 2077 در این رابطه مورد بحث قرار گرفته است. یکی از اعضای استودیو CD Projekt RED نیز تصمیم دارد در این مورد توضیح دهد.
به گزارش رسانه PCGamesN، پاول ساسکو، طراح داستان و ماموریت عناوین این استودیو، در استریم اخیر خود در توییچ گفت:
دلایلی برای عدم استفاده از محتوای خاصی در بازی وجود دارد که اگر این محتوا کیفیت لازم را نداشته باشد حذف می شود. [اگر جای سازندگان باشید،] متوجه می شوید که نمی توانید این محتوا را دریافت کنید [از نظر کیفیت] با مثلاً 9 از 10 ماموریت، منطقه یا سایر ویژگی های گیم پلی، سطح خود را ارتقا دهید.
پل ساسکو
وی در ادامه افزود که طراح بازی مسئول چنین تصمیماتی است. بازیکنان همچنین باید توجه داشته باشند که اگر محتوا از بازی ها حذف شود، هیچ چیز مهمی پشت آن نیست.
بدیهی است که ما می خواهیم بازی هایمان تا حد امکان غنی و عمیق باشد. ما می خواهیم بهترین بازی ممکن را به شما ارائه دهیم. این همیشه هدف ما بوده است.
پل ساسکو
بسته الحاقی Phantom Liberty برای این بازی در دست ساخت است و در تاریخ نامشخصی اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.