تهیه کننده و کارگردان Resident Evil Village در مصاحبه جدید خود از سختی ایجاد یک تجربه سوم شخص برای Resident Evil Village صحبت کردند.
با انتشار بسته الحاقی Shadows of Rose برای Resident Evil Village، حماسه خانواده Winter در این فرنچایز به پایان خواهد رسید، اما علاوه بر هیجان فوق العاده طرفداران برای این فصل جدید از محتوای Winter’s Expansion، چیزهای دیگری نیز وجود دارد. نگاه به جلو به. به عنوان مثال، حالت سوم شخص جدید بازی پایه یک ویژگی جدید و هیجان انگیز به نظر می رسد و به گفته کپکام، برای توسعه این حالت به اندازه یک بازی جدید تلاش شده است.
تهیه کننده روستای رزیدنت اویل آقای ماساچیکا کاواتا (ماساچیکا کاواتا) در مصاحبه ای با IGN این موضوع را در حالی مطرح کرد که کارگردان این بازی آقای کنتو کینوشیتا (کنتو کینوشیتا) توضیح داد که با توجه به تعداد صحنه های اکشن شخصیت اصلی بازی Resident Evil Village نسبت به بازسازی نسخه های دوم و سوم این فرنچایز، تولید تمامی انیمیشن های بازی دهکده مقیم شیطان از منظر سوم شخص، این به عنوان یک فرآیند پیچیده تلقی می شد.
به اندازه ساختن یک بازی جدید سخت بود.
بازی در حالت سوم شخص، اگرچه یک بازی متفاوت نیست، اما می تواند تجربه ای کاملا متفاوت ایجاد کند.
آقای کینوشیتا ادامه داد:
ما احساس کردیم باید تجربه ای به خوبی RE3 و RE4 یا بهتر ایجاد کنیم.
در مقایسه با بازیهای قبلی این سری، عنوان Resident Evil Village شامل صحنههای اکشن بسیار گستردهتر مربوط به بازیکن است. مواردی مانند دفاع، حرکت در هنگام نشستن و موارد زیادی برای مشاهده در طول بازی وجود دارد. ما تغییراتی ایجاد کردهایم تا مطمئن شویم این انیمیشنهای منحصربهفرد کاملاً سازگار هستند و با سرعت مناسب جریان دارند.
مطمئناً، این ادعاها ممکن است کمی طولانی به نظر برسند، اما شکی نیست که ایجاد حالت سوم شخص برای یک بازی که از ابتدا به صورت اول شخص طراحی شده است، کار آسانی نخواهد بود.
محتوای اضافی Resident Evil Village، با عنوان Winter’s Expansion، در تاریخ 6 نوامبر 1401 (28 اکتبر 2022) برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4، Stadia و PC منتشر خواهد شد.