بن فیشر ، رئیس طراحی استودیوهای Rebelion ، اخیراً در مورد رویکرد اتم سقوط به روایت غیر خطی و نتایج بسیاری که می توان کشف کرد ، گفت.

ژانر پس از آخرالزمانی چندین تجربه به یاد ماندنی را برای همه ما به ما داده است. استودیوی شورش ، معروف به سریال Sniper Elite ، رنگ و بوی انگلیس را به اتم سقوط داد. داستان بازی پس از آتش سوزی نصب هسته ای Winescale اتفاق می افتد و بازیکنان بدون حافظه یا هدف از خواب بیدار می شوند.
به جای یک سیستم تحقیقاتی ، Atomfall بر تحقیق و سرنخ ها تأکید می کند. غرفه تلفنی در ابتدای بازی الهام گرفته از حادثه ای است که برای جیسون کینگزلی ، مدیرعامل Rebellion اتفاق افتاد و یکی از سرنخ ها است.
با این حال ، شما می توانید آن را نادیده بگیرید و در راه خود ادامه دهید. تمام تعامل با شخصیت ها تقریباً اختیاری است و پیشرفت تاریخ کاملاً غیر خطی است. برای کشتن همه ، به دنبال راه هایی برای فرار از روستای قرنطینه یا عمیق تر به آنچه اتفاق می افتد ، همه چیز به شما بستگی دارد. فیشر تأکید می کند که تجربه هر شخص با بازی متفاوت است و هیچ بازیکنی مانند بازیکن دیگری نیست.
Atomfall در تاریخ 5 مارس برای PlayStation 2 ، PlayStation 2 ، Xbox One ، Xbox Series X / S و PC با قیمت 1.5 دلار منتشر می شود. این بازی همچنین در روز ارز سرویس Pass Pass در دسترس خواهد بود.