به گفته مدیر کارگردان ، Witcher 4 بر آزادی عمل بازیکن و انتخاب های مهم تمرکز دارد و باید پر از تصمیمات دشوار باشد.

Witcher 4 بدون شک یکی از پیش بینی ترین بازی ها در حال حاضر است. مجموعه ای از سال 2 ، که طبق اطلاعات موجود ، باید سیری را به عنوان شخصیت اصلی داشته باشد. اگرچه تاکنون هیچ جزئیاتی از بازی منتشر نشده است ، اما تاریخ انتشار احتمالی امسال تعیین شده است و توسعه آن در حال انجام است. با این حال ، اطلاعات جدیدی در مورد تفاوت های این نسخه و بازی های قبلی منتشر شده است و مصاحبه جدید با مدیر بازی ، نمای بهتری از ساختار آن را ارائه می دهد.
کارگردان بازی ، سباستین کالمبا ، در مصاحبه ای با IGN گفت که هدف اصلی تیم توسعه تیم بازیکن است. هدف آنها این است که اطمینان حاصل شود که بازیکنان تأثیر انتخاب خود را احساس می کنند و با عواقب خود روبرو می شوند. وی توضیح داد که بازیکنان این نسخه از ابزارها و فرصتهای بیشتری برای شخصی سازی خواهند داشت. به گفته وی ، Witcher 4 بیشترین آزادی را در بین بازی های این سریال خواهد داشت و بازیکنان می توانند تاریخ خود را تشکیل دهند. او گفت.
ما می خواهیم به بازیکن ابزارها و فرصتهای بیشتری بدهیم تا این احساس را ایجاد کند که او تجربه خود را تعریف می کند.
Kalmba همچنین در مورد سیستم انتخاب گفتگو صحبت کرد. وی گفت که می خواهد این بازیکن با عواقب تصمیمات خود روبرو شود و حتی اگر پایان بازی ناراحت کننده باشد ، همیشه احساس رضایت می کند. وی همچنین خاطرنشان کرد: انتخاب این بازی عمیق تر است. به طوری که حتی تصمیمات خوب می تواند به نتایج بد منجر شود و تصمیمات بد ممکن است دلایل توجیهی داشته باشد.
