Electronic Arts می تواند در چرخه بی وقفه تغییراتی در بازی Battlefield 6 ایجاد کند.

در طول نسخه بتا از Battlefield 6 ، ما شاهد مقایسه های زیادی بین این کار و عناوین مانند Call of Duty یا Doom بودیم. اکنون به نظر می رسد که Dice Studio مشکلات موجود را به وضوح بررسی کرده است تا تغییرات لازم در نسخه نهایی را ایجاد کند. تولید کننده این عنوان در نسخه کامل بازی قول داده است که اول اکتبر برای بازگرداندن اعتبار میدان نبرد به عنوان یک تیرانداز تاکتیکی ، تغییراتی ایجاد کنید.
ما شاهد انتشار کلیپ نسخه بتا از بازی Battlefield 6 بودیم که برخی از بازیکنان در چند دقیقه ده ها بازیکن دیگر را شکست دادند. به همین دلیل ، بسیاری از طرفداران دیرینه مجموعه Battlefield گفته اند که کار به گونه ای طراحی شده است که برای تیراندازهای سریع مانند افسانه های Apex دلپذیر تر باشد. مواردی از قبیل سرعت زیاد ، امکان چرخش 2 روزه در یک نقطه ، برنامه های قدرتمند ، عدم وجود جهش مداوم و دامنه های مداوم و طراحی کارت های کم زمان باعث شده است که بازیکنان Battlefield 6 بیشتر شبیه به آخرین بازی Bonn Hop باشد.
Electronic Arts اخیراً گزارش داده است که اطلاعات مهمی از نسخه بتا عمومی به دست آمده است که برای ایجاد تغییرات قابل توجهی برای بهبود نسخه نهایی استفاده خواهد شد. در یک بیانیه مطبوعاتی ، این شرکت قصد دارد بازیکنان را در Battlefield 6 سنتی تر و متعادل تر کند تا با تجربه ای که طرفداران از ابتدا منتظر آن بودند ، هماهنگ شود. این اعلامیه به شرح زیر خوانده می شود:
در نسخه نهایی Battlefield 6 ، مکانیسم های بازیکنان متعادل تر شده اند. حال اگر بازیکن بعد از پرش پرش کند ، سرعت او دیگر افزایش نمی یابد و پرش های متوالی محدود می شود. علاوه بر این ، با Partin به طور پی در پی ، ارتفاع پرش به تدریج کاهش می یابد. علاوه بر این ، تیراندازی در طول پرش یا مدیریت بسیار کمتر خواهد بود. هدف از این تغییرات استفاده از پردین و استفاده از فقط در شرایط خاص و نه بهترین گزینه برای شروع نبرد است. به همین ترتیب ، ریتم بازی به ایجاد یک گیم پلی تاکتیکی تر می رود.

با وجود توجه شرکت هنری الکترونیکی به نظرات ، تمام درخواست های طرفداران هنوز راضی نخواهند شد. این شرکت توضیح داد که اگرچه انتقاداتی در مورد تعداد بازیکنان در حالت هایی مانند Rush وجود دارد ، اما قصد افزایش ظرفیت این حالت ها را ندارد. در عوض ، Electronic Arts نشان می دهد که بازیکنان به موفقیت می روند که از 5 بازیکن پشتیبانی می کند. طبق تجربیات ، تعداد بازیکنان روند تاکتیکی بازی را از بین می برد. Electronic Arts همچنین خاطرنشان کرد: نسخه بتا روی کارتهای کوچکتر متمرکز شده است ، اما در نسخه نهایی ، ما میدان های نبرد بزرگتر را می بینیم. این شرکت در بیانیه ای گفت.
یافتن تعادل مناسب یک فرایند مداوم است ، زیرا همه باید با اندازه برنامه ها ، مسیرها و فضاها آشنا باشند.
اگرچه تمام تغییراتی که طرفداران می خواستند ، بسیاری از افراد در اینترنت نظرات شاد خود را از تغییرات جدید در Battlefield 6 منتشر کرده اند.