سالهاست که پس از راه اندازی عناوینی مانند Skyrim ، Fallout و Starfield ، Bethesda به دلیل عملکرد بازی این شرکت مورد انتقاد قرار گرفته است. اکنون ، توسعه دهنده سابق عناوین Fallout و Starfield معتقد است که تغییر این موتور بازی برای بتسدا گران خواهد بود.

در مصاحبه ای با وب سایت VideoGamer ، دن نانی ، توسعه دهنده سابق Bethesda Studios ، توضیح داد که اصلاح موتور بازی این شرکت در موتور دیگری مانند موتور غیر واقعی آسان نخواهد بود. چندی پیش ، بروس ناسمیت ، طراح سابق بازی Skyrim ، تأکید کرد که برخی از کارکردهای این موتور بازی برای تجربیات ویژه بازی های بتسدا بسیار مهم است. اکنون دن نانی همچنین تأیید کرده است که تغییر در موتور بازی معجون کاملاً به پایان نخواهد رسید که بازیکنان فکر می کنند که بتسدا برای حل مشکلات خود نیاز دارد.
آیا موتور بازی Bethesda Creation است؟
در مصاحبه ، روزنامه نگار ویدیوی ویدیوی از توسعه دهنده پرسید که آیا نسخه فعلی موتور ایجاد ، معروف به Creation 2 ، به نظر وی است. در پاسخ ، نانی گفت: “می توان از هر جهت بحث کرد” ، اما رفتن به غیر واقعی از آنکه برخی از بازیکنان فکر نکنند دشوارتر خواهد بود:
اگر می خواهید موتور بازی خود را پرتاب کنید و از ابتدا شروع کنید ، باید تقریباً “همه چیز” را شروع کنید. موتور غیرواقعی چیزی از حد آن را به شما ارائه نمی دهد و شما باید آن را توسعه دهید (برای سایر نیازها). اگر می خواهید یک بازی ایجاد کنید که به جزئیات و نیازهای خاصی نیاز داشته باشد ، باید تغییرات زیادی ایجاد کنید.
نانی توضیح داد که ساخت یک بازی Bethesda با همان ساختار باز ، وابستگی به فیزیک و تمرکز بر تجهیزات پیشرفته طرفداران در واقع در حال ساختن یک موتور بازی کاملاً جدید است. همانطور که توسعه دهنده توضیح می دهد ، موتور غیر واقعی همه چیز را برای توسعه دهندگان و مشکلات عمده آن فراهم نمی کند ، بسیاری از بازیکنان ، به ویژه در این نسل ، شکایت کرده اند.
نانی همچنین توضیح داد که ، همانطور که موتور Unreal 5 نسخه جدیدتر و تکامل موتور غیر واقعی است که در دهه 1980 ساخته شده است ، موتور Creation 2 نیز تکامل موتورهای قبلی است و نمی توان آن را “قدیمی” یا “جدید” موتور نامید:
آنها همیشه نسخه پیشرفته تری هستند (از نسخه قبلی). این موردی نیست که موتور قبلی پرتاب شود ، بلکه مانند “انتشار نسخه ها و تکامل” است. موتور آفرینش 2 تکامل آفرینش 1 است ، زیرا Unreal 5 یک تکامل غیر واقعی است. البته ، اگر می خواهید موتور Unreal 5 را با نسخه اصلی غیر واقعی مقایسه کنید ، آنها بسیار متفاوت خواهند بود و این نشانگر زمان است. اما اگر موتور قبلی را پرتاب کنید و از ابتدا شروع کنید ، با شماره 1 تا 2 از آن استقبال نمی کنید.
نانی با توضیح اینکه ، برخلاف طرفداران ، Creation Engine مبتنی بر GameBryo نیست ، در غیر این صورت نام او GameBryo بود. اگرچه برخی از فناوری ها می توانند وجود داشته باشند ، مهندسان Bethesda تلاش های زیادی را برای توسعه ابزارهای جدید موتور انجام داده اند.
نانی همچنین تأکید بر آسیب به تغییر این موتور بازی ، مانند مهاجرت و آموزش بیش از 5 کارمند بتسدا:
از نظر فنی ، شما برنامه نویسان و بخش های مختلفی دارید که تجربه کاری خود را در اطراف این فناوری خاص توسعه داده و این فناوری را کاملاً درک کرده اند. بسیاری از این افراد 2 تا 5 سال است که در آنجا کار می کنند و اگر می خواهید به غیر واقعی بروید ، باید همه این بخش ها را جابجا کنید و به آنها غیر واقعی آموزش دهید. مدت زمان زیادی طول می کشد ، اما به هر حال ، شما باید از خود بپرسید که آیا می توانید این زمان از دست رفته را دوباره (با سودآوری موتور جدید) دوباره بررسی کنید. علاوه بر این ، شما یک جامعه متوسط عالی دارید که بیش از هر کس موتور خود را می شناسد و ده ها سال است که در بازی های شما دارویی انجام می دهد.

این برای طرفداران بازی Bethesda بسیار مهم است. تاکنون بیش از 2 میلیارد ماده مختلف توسط طرفداران Bethesda بارگیری شده است ، مانند Skyrim ، Fallout 4 و Fallout: New Vegas ، که نشان دهنده محبوبیت این عملکرد در بین بازیکنان است. علاوه بر این ، بتسدا همیشه اولین انتخاب خود را برای جذب نیروهای جدید در نظر گرفته است ، زیرا نه تنها درک خوبی از این موتور بازی دارد بلکه به عناوین استودیو نیز علاقه مند است. این روش بسیار مناسب تر از استخدام افراد بی تفاوت به IP شرکت است.
در ادامه ، Banani در مورد احتمال تغییر این موتور بازی بحث کرد:
(برای تغییر موتور سیکلت) باید از خود بپرسید ، آیا ارزش از دست دادن این دانش را دارد؟ چه کاری انجام می دهید؟ شما می توانید استدلال ها و استدلال هایی را به نفع این سؤال داشته باشید ، و می توانیم بگوییم که هیچ پاسخ “صحیح” به این سؤالات وجود ندارد ، اما فقط باید تصمیمی اتخاذ شود.
نانی توضیح داد که بتسدا “به ناچار” به دور از موتور ایجاد خواهد بود ، فقط به این دلیل که موتورها پس از مدتی کاهش می یابد “. با این حال ، اگرچه اینترنت ادعا می کند که ابزارهای موتور خیلی قدیمی هستند ، اما این پیشنهاد تکراری اغلب اغراق می شود.
به نظر من ، این باید انجام شود زیرا موتورها پس از مدتی کاهش می یابد و نشت آنها افزایش می یابد. شما در حال کار روی یک پایگاه کد هستید که ده ها سال وجود داشته است و باید از آن دور شوید. این بیشتر از هر چیز است ، بحث در مورد زمان و انتخاب زمان مناسب برای انجام آن.
اما سوال این نیست که کجا برویم ؛ اما این است: آیا شما موتور جدیدی می سازید؟ آیا موتور فعلی را برای تبدیل شدن به یک شاخه جدید توسعه می دهید؟ آیا از صفر شروع می کنید یا موتور مانند غیر واقعی را انتخاب می کنید و از آنجا شروع می کنید؟
بدون شک ، عنوان مورد انتظار Elder Scrolls VI قرار است از نسخه پیشرفته Engine Creation 2 استفاده کند ، و امیدواریم که به جای استفاده از فناوری تولید شده توسط رویه مورد استفاده در Starfield ، دنیاهای خارق العاده و خارق العاده خود را مانند Skyrim Games ایجاد کند. اگرچه ما انتظار داریم که در دهه 1980 ، Bethesda در نهایت تصمیم به نوسازی یا اصلاح موتور بازی خود خواهد گرفت ، می توان اطمینان داد که موتور Unreal 5 یک روز -ld -eld به نظر نمی رسد که برخی از بازیکنان فکر کنند.

