استودیو Don't Nod سازنده بازی اکشن نقش آفرینی Banishers: Ghosts of New Eden اعلام کرده که این بازی یک اثر AAA محسوب نمی شود.
Banishers: Ghosts of New Eden در فوریه گذشته منتشر شد و به طور کلی نقدها و نمرات مثبتی دریافت کرد. با توجه به گستردگی پروژه، به نظر می رسید عنوان مذکور یک اثر AAA باشد، اما استودیو سازنده این فرضیه را تکذیب کرد.
آقای Stéphane Beauverger، کارگردان روایت Banishers: Ghosts of New Eden در مصاحبه اخیر خود با سایت MP1st اعلام کرد که این بازی کاری از AA است.
وی در این باره گفت:
Banishers یک عنوان AAA نیست، بلکه یک عنوان AA خوش ساخت است که ما به آن افتخار می کنیم. با اراده و اشتیاق خود سعی کردیم تجربه ای عالی در اختیار مخاطبان قرار دهیم. بنابراین، بازی ما دارای یک نقشه بزرگ و حجم عظیمی از محتوا است.
توسعه دهنده اضافه کرد که Banishers: Ghosts of New Eden، برخلاف بازی های روایی Don't Nod مانند Life is Strange، دارای ساختار گسترده تر و محتوای بیشتری است.
ساختار بازی به ماهیت عنوانی که در حال ایجاد آن هستیم بستگی دارد. بازی های داستان محور مانند Life is Strange و Tell Me Why به ساختار خطی تری نیاز دارند. در Banishers، ما نیاز به بازآفرینی جهانی را احساس کردیم تا به بازیکنان اجازه دهیم اسرار New Eden را با سرعت خودشان و به ترتیبی که مناسبتر است کشف کنند.
با توجه به گستره و مقیاس Banishers در مقایسه با پروژه های قبلی Don't Nod، جای تعجب نیست که این بازی مدت زیادی است که در حال توسعه بوده است. Stéphane Beauverger فاش کرد که این بازی 4 تا 5 سال است که در حال توسعه بوده است.
تعریف زمان توسعه کامل یک بازی آسان نیست و بستگی به نگاه شما به آن دارد. از آغاز؟ از اولین ایده ای که در مرحله اول طراحی با مداد و کاغذ نوشته شد؟ از اولین سکانس قابل پخش؟ یا حتی پس از انتشار؛ زیرا مردم در حال کار بر روی انتشار به روز رسانی هستند. با این حال ساخت Banishers بین 4 تا 5 سال طول کشید.
Banishers: Ghosts of New Eden هم اکنون بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی در دسترس است.