کارگردان Elden Ring: Nightreign می گوید که استفاده مجدد از دارایی ها (فعال) کپی رایت نیست ، بلکه وسیله ای مؤثر و گران برای توسعه بازی های خلاق است.

استفاده مجدد از ترکیبات فعال بازی یک موضوع بحث برانگیز در صنعت بازی است. اما کارگردان Elden Ring: Nightreign فکر می کند که این رویکرد به استودیو کمک می کند تا بازی های خود را با کارآمدتر توسعه دهد. ممکن است اصطلاحاتی مانند “دارایی تلنگر” یا “دارایی های استفاده مجدد” را شنیده باشید. مفهومی که به استفاده مجدد از انیمیشن ها ، مدل های شخصیت ها یا متون بازی های قبلی در یک عنوان جدید اشاره دارد.
در مصاحبه ای با وب سایت Gameradar ، Jonia Ishizaki ، کارگردان Elden Ring: Nightreign ، درباره استفاده مجدد از دارایی ها در نسخه Spin -Off گفت که ایده اصلی در پشت Nightreign “تعمیرات کامل چرخه بازی و ساختار طراحی بازی” در سرزمین بین این دو بود. ایشیزاکی اضافه کرد:
با استفاده از حلقه Elden به عنوان اساس این جهان و عناصر موجود ، ما توانستیم منابع این جنبه را منحرف کنیم و بیشتر به توسعه ایده های بازی جدید و یک ساختار جدید توجه کنیم.
به عبارت دیگر ، اگرچه Nightreign در همان دنیای جهان است ، اما هدف اصلی این تیم تعریف مجدد تجربه بازی و عدم بازسازی کارت بی فایده بود. گفت
به طور طبیعی ، استفاده مجدد از دارایی ها ، چه به عنوان گزینه و چه به عنوان گزینه ای در فرآیند توسعه ، گاهی اوقات نگرانی ها را ایجاد می کند. اما ما آن را به عنوان روشی مؤثر برای ساخت این بازی ها می بینیم. این به هیچ وجه یک نسخه کامل یا مستقیم نیست ، این حتی به تلاش های بیشتری نیز نیاز دارد. در مورد Nightreign ، شما می توانید دارایی های مشابهی را مشاهده کنید ، اما این دارایی ها برای خدمت به گیم پلی و مطابقت با ساختار nighterign طراحی شده اند ، به طوری که در نگاه اول به راحتی قابل تشخیص نیستند.
Elden Ring: Nightreign در حال حاضر برای PlayStation 2 ، PlayStation 2 ، Xbox One ، Xbox Series X / S و PCS در دسترس است.