یکی از بحث برانگیزترین چیزها در GTA 6 ابعاد کارت آن است. برخی از بازیکنان عاشق محیط وسیع تر هستند و برخی از آنها جزئیات بیشتری دارند. حال آیا باید Rockstar طعم و علاقه گروه را در اولویت قرار دهد؟

یکی از مهمترین چالش هایی که صنعت بازی های ویدیویی اغلب در آن درگیر است ، چگونگی برخورد توسعه دهندگان با وسعت و اندازه جهان است. آنچه بازیکنان دوست دارند در اسرع وقت حل کنند. برخی از شرکت های بازی بر این باورند که تمام کاری که باید انجام دهند این است که دنیای بازی را بزرگ کرده و هیچ حرکتی مفیدی برای افزایش آگاهی و تأثیرگذاری بر این میزان در دنیای بازی انجام نمی دهند.
بازی های زیادی وجود دارد که اغلب با این مشکل روبرو هستند. این عناوین به این واقعیت توجه زیادی می کنند که بازیکنان می توانند در جایی که می خواهند قدم بزنند ، و اگرچه بازیکنان در جهان کاوش می کنند ، اما هیچ کار خاصی برای انجام این محیط پیدا نمی کنند. این گزارش ها حاکی از آن است که GTA 6 قرار است بزرگترین عنوانی باشد که Rockstar تا به امروز توسعه داده است ، اما آیا این فقط تمام خواسته های بازیکنان است؟

برخی از بازیکنان فکر می کنند که یک بازی باید از نظر اندازه و اندازه متعادل و حتی کوچکتر باشد تا جزئیات زیست محیطی بیشتر و ظرفیت توریستی بیشتری را ارائه دهد و محیط را جستجو و فعال کند و با دنیای گیم پلی تعامل داشته باشد. این بازیکنان بر این باورند که چنین دنیایی می تواند پویاتر و پویاتر باشد و بازی را دلپذیر تر کند. گروه دیگری از بازیکنان عمدتاً برعکس فکر می کنند و آنها معتقدند که یک بازی ، هر میزان از جزئیات زیست محیطی ، باید یک کارت بزرگ و بزرگ داشته باشد.
Rockstar یکی از با تجربه ترین شرکت های این زمینه است که عناوین آن پیوند اساسی با کارت های کلاس جهانی دارد. این شرکت می داند چه بازیکنانی به دنیای بازی علاقه مند هستند و از چه چیزی متنفر هستند و علاوه بر این ، رویکرد خوبی به عناوین غربی خود اتخاذ کرده اند و علاوه بر تحسین همه ، جوایز زیادی دریافت کرده اند.

نکته مهم بعدی این است که Roxstar بیش از یک دهه است که در زمینه توسعه GTA 6 کار می کند ، به این معنی که آنها زمان زیادی را برای ساختن یک دنیای غنی و پر از محتوای کوچک برنامه ریزی کرده اند. یکی از بزرگترین اثبات اولین تریلر آن این بود که شهر جدید لئونیدا در اصل فلوریدا واقعی است و جزئیات وقایع مختلف در سراسر جهان واقع بینانه بود.
اگرچه GTA 6 قبل از سؤال اصلی به اظهار نظر نهایی محکوم نمی شود ، طبق این تجربه ، فرمول موفق Roxstar (که تعادل مناسب بین اراده دو بازیکن را ایجاد می کند) احتمالاً موفق خواهد بود و در کنار یک دنیای به اندازه کافی بزرگ ، ما جزئیات و تنوع را خواهیم دید.