Cyberpunk 2077: Phantom Liberty با استفاده از ابزارهای غیر منتظره و خلاقانه از جمله نوشیدنی های KFC و صدای جوش سبزیجات استفاده می شود.

صدای ترسناک انفجارها ، افت مداوم قطرات باران و غرش نشان می دهد که طراحی صدای خوب یکی از این عناصر جذاب در بازی های ویدیویی است که تأثیر جالبی در تجربه نهایی بازیکن دارد. Sebastian Sagastume ، طراح CD Sound Red CD Projekt ، از تمام توانایی های خود در ایجاد چنین تجربه ای در توسعه Phantom Liberty استفاده کرد.
در طول سخنرانی خود در کنفرانس دیجیتال اژدها ، ساگستوم یک خاطره جالب به اشتراک گذاشت. حدود نیمه شب ، هنگامی که او جیب خود را ضبط کرده بود ، به طور تصادفی وارد یک شاخه KFC شد و این شروع ضبط صدای غیر منتظره برای پخش بود.
او می گوید:
من از مدیر رستوران خواستم که به من اجازه دهد 5 بار سودا بخرم ، مشروط بر اینکه پنج دقیقه ساکت باشند و موسیقی را قطع کنند. آنها سرانجام پذیرفتند. دلیل اصلی من این بود که می خواستم صدای نوشیدنی را ضبط کنم که در نهایت یکی از اثرات جامد سلاح ها در فانتوم آزادی شد.
چرخش هواپیما و برخورد قوطی های آشامیدنی سرانجام اثر تیراندازی و پر کردن مهمات در بازی را تغییر داد. اضافه کرد:
قانون اصلی من بالاتر از همه ضبط صدا این است که به دنبال منابعی باشید که به طور طبیعی به من یادآوری می کند. منظورم اشیاء واقعی و صداهای تصادفی است.
یک روز در خانه بودم و دوستم در حال جوشاندن سبزیجات بود. صدایی که شنیدم لرزید. این صدا برای سلاح هرکول که توپ های اسیدی را می کشد کاملاً عملی بود. بنابراین من این صدا را به عنوان لایه ای از صدا به صدای این سلاح اضافه کردم.

