در جریان پنل GDC 2024، مت فیرور، مدیر Elder Scrolls Online، اعلام کرد که عنوان MMO از زمان عرضه، نزدیک به 2 میلیارد دلار هزینه مصرف کننده داشته است.
در طول 10 سالی که این عنوان در تجارت بوده است، شاهد موفقیت قابل توجهی بوده ایم. توسعه Elder Scrolls Online در سال 2007 آغاز شد و از آن زمان تاکنون در 7 پلتفرم در دسترس بوده و مشتریان بیش از 2 میلیارد دلار برای آن هزینه کرده اند. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که Firor مشخص نکرده است که چه مقدار از این درآمد از فروش و چه مقدار از پرداخت های درون برنامه ای یا هزینه های اشتراک به دست آمده است.
The Elder Scrolls Online امسال دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. این عنوان که در سال 2014 منتشر شد، یک سال بعد روی کنسول ها وارد شد و از سیستم اشتراک پولی نیز بهره مند شد. در طول این 10 سال، بازی 23 بسته الحاقی و 9 فصل دریافت کرد و توانست بازیکنان خود را حفظ کند.