دو مدیرعامل Strauss Zelnik را اخیراً در گفتگو با بلومبرگ جزئیات بیشتری در مورد بازاریابی بازی GTA 6 به اشتراک گذاشت.

دیوید وستین از استراوس زلنیک پرسید که چرا انتشار تریلر دوم برای GTA 6 تاکنون به تأخیر افتاده است. دو مدیرعامل را در پاسخ گفت: دو دلیل اصلی برای این تأخیر وجود دارد. اول ، آنها معتقدند که آنها باید انتظارات زیادی را در بین رسانه ها و انتظارات ایجاد کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ناشران دیگر نسخه جدید حق رای دادن آنها را در مدت زمان کوتاه تر منتشر می کنند ، اما Take Two فقط برای بازی های ورزشی چنین رویکردی را اتخاذ کرده است. GTA 6 از زمان راه اندازی آن انتظارات زیادی را در بین طرفداران افزایش داده است و میلیون ها مخاطب در صنعت بازی برای انتشار ورودی جدید حق رای دادن بی تاب هستند ، جای تعجب ندارد که جایزه بازی 2024 بازی را دریافت کرد.
دلیل دوم منطقی و واضح است. اشتراوس زلنیک گفت:
برای ساختن چنین تجربیات عظیمی طولانی است. بازی های Rockstar به دنبال انتظارات کمال و رضایت است.
با توجه به محبوبیت تریلر کنسول و چگونگی تعیین عملکرد خوب یک بازی ، اشتراوس زلنیک به تریلر گفت که یک تریلر برای GTA 6 کافی است.
In what follows, Strauss Zelnik was asked how Take Two sees great titles like the GTA 6. In response, he said, the marketing of such titles is not very different from the marketing of great Hollywood films, including the need for television advertising, outdoor advertising, etc. However, if you expect Rockstar to bring the GTA 6 game to Superbowl, this will not happen, because the major part of the budget is spent for advertising for real consumer performance and direct تبلیغات
در پایان مصاحبه ، وستین از زلنیک پرسید: “سوال 1 در صنعت سرگرمی: GTA 6؟” مصاحبه کننده Strauss Zelnik را تحت فشار قرار داد تا با کمی خنده پاسخ و پاسخ دهد:
انتظار این عنوان شاید مهمترین انتظار باشد که من تا به حال برای یک کار سرگرمی دیده ام. من در صنعت سرگرمی کار کردم و تجربه زیادی در این زمینه دارم. هدف ما حفظ این انتظار و این هیجان است. البته ، رقبای ما به طور کلی برنامه انتشار خود را سالها پیش اعلام می کنند ، اما ما به این نتیجه رسیده ایم که بهترین کار شروع انتشار است. این یک هیجان ایجاد می کند و از طرف دیگر ، این هیجان را با انتظارات بی نظیر متعادل می کند. البته ، ما همیشه همه کارها را به درستی انجام نمی دهیم ، اما این رویکردی است که ما سعی می کنیم انجام دهیم.
Rockstar دریافت که چرخه تبلیغات کوتاه تر در حفظ و بهبود تحریک کاربران مؤثرتر است. اگرچه اولین تریلر GTA 6 در تاریخ 5 دسامبر منتشر می شود و از آن زمان تاکنون ساکت است ، اما این بازی همیشه یکی از محبوب ترین مشکلات در شبکه های اجتماعی است و دائماً بسیار زیاد است. طرفداران ، برخلاف گذشته ، هنوز هم امید ، حتی پس از بیش از یک سال پس از انتشار اولین تریلر ، امیدوار هستند.
دو سال پیش دو سال اعلام کنید که این بازی هنوز برای Fall Out برنامه ریزی شده است. اگر این تاریخ هنوز وجود داشته باشد ، اطلاعات جدید باید در آوریل یا ماه مه منتشر شود.
علاوه بر این ، اشتراوس زلنیک گفت GTA آنلاین همچنان قوی است و روزانه میلیون ها کاربر دارد. سرویس مشترک GTA +، با وجود اولین اعتراضات خود در شبکه های اجتماعی ، در مقایسه با سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است.