طراح بازی Overwatch می گوید که آنها از قهرمانان عجیب و غریب مانند Ramattra و Wrecking Ball دور می شوند و به شخصیت های جذاب و معمولی تر می روند.

با رویکرد معرفی قهرمانان جدید ، وویانگ در هجدهمین فصل Overwatch 2 ، بلیزارد هنوز در مورد مسیر جدید برای طراحی شخصیت های بازی محبوب صحبت می کرد. داریل تان ، طراح ارشد مفاهیم بازی Overwatch ، اخیراً در گفتگو تأیید کرد که تیم توسعه پس از نسخه دوم بازی ، بازی را منتشر می کند که بازیکنان می توانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند.
به نظر شما ، طرح های جدید مبتنی بر فلسفه ایده آل گرایی است. وی همچنین خاطرنشان کرد: قهرمانان جدید باید در ظاهر ، توانایی ها و سبک زندگی آنها الهام بخش باشند. همین رویکرد بلیزارد را از ایجاد شخصیت های غیرمعمول و عجیب مانند تخریب و راماترا دور کرده و با ظاهر و ویژگی های معمولی بیشتر به سمت قهرمانان حرکت می کند. البته وی تأکید کرد که هنوز جایی برای این شخصیت های خاص وجود دارد و در آینده ، این قهرمانان به شخصیت های موجود اضافه می شوند.
با این حال ، این تغییر رویکرد برای برخی از طرفداران خیلی خوشایند نیست. در Overwatch 1 ، شخصیت هایی مانند Roadhog و Zarya را دیدیم که طراحی متفاوت و جسورانه ای داشتند. اما در نسخه دوم ، بیشتر قهرمانان جوانان طبیعی و معمولی بودند. برخی از انتقادات بر این باورند که بلیزارد به منظور طراحی و فروش پوست آسان تر ، این تغییر را ایجاد کرده است.
با این حال ، معرفی وویانگ نشان می دهد که بلیزارد در تلاش است تا به بازیکنان عمق بیشتری به داستان ها و تجربه ها بدهد. داستان این قهرمان جدید بر موضوعاتی مانند فشارهای خانوادگی ، گناه و جستجوی تکامل که برای عموم آسیا آشنا و قابل درک است ، تمرکز دارد.
