بعضی اوقات دنیای بازی ها در دنیای بزرگ و باز چنان زیباست که هیچ کس از یک سفر سریع استفاده نمی کند. بازیکنان گاهی اوقات ترجیح می دهند با پای پیاده یا تجهیزات بازی برای کاوش و ماجراجویی سفر کنند.

حتی در کنسول پلی استیشن 4 ، دیدن اولین غروب خورشید در Skyrim فراموش نشدنی بود. اندکی پس از انتشار Skyrim: Edition Special ، این بازی به یک تجربه کامل تبدیل شده است. از آن زمان ، من تصمیم گرفتم که از یک سفر سریع استفاده نکنم. پس از آن تمام سفرهایی که در بازی انجام داده ام روی اسب یا اسب سواری انجام شد. من حتی موادی را نصب کردم که هزینه استفاده از سرویس های حامل را به میزان قابل توجهی افزایش داده است تا من چندین بار از استفاده از این ظرفیت جلوگیری کنم.
چنین تجربه ای فقط برای Skyrim نیست ، زیرا بسیاری از دوستداران بازی های ویدیویی در سالهای اخیر تجربیات مشابهی داشته اند ، در مورد عناوین دنیای آزاد. همیشه جالب بوده است که بدانید کدام جهان می تواند چنین تأثیر عمیقی بر بازیکنان داشته باشد.
به تازگی ، ما شاهد بحث گسترده ای در مورد پلت فرم Reddit هستیم و پاسخ های مختلف و جالب کاربران ما را شگفت زده کرد. یکی از نقاط قوت بازی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag بود. در این بازی ، بازیکنان در نقش ادوارد کناوی ، یکی از دزدان دریایی قرن 18 در کارائیب ظاهر می شوند. در چنین جو ، جلوگیری از استفاده از سفر سریع به معنای غذاهای دریایی بیشتر بین جزایر است. البته پس از رسیدن به زمین ، بخش مهمی از مسیرها همچنان به پیاده روی می پردازد.
سفرهای طولانی به عنوان Ghost of Tsushima (Sucker Punch Studios در سال 2) نیز در بین بازیکنان محبوب است. این ویژگی حتی شور و شوق ما را به Ghost of Yotei بهبود بخشید. یکی از کاربر بازی را زیبا و سینمایی توصیف کرد و کاربر دیگر گفت:
تقریباً تمام بازی های بازی که شما برگزار می کنید ، مناظر را می بینید که شبیه نقاشی هستند.

کاربر دیگری با مراجعه به بازی Cyberpunk 2077 به بازی گفت:
تنها گزینه مسافرتی سریع که من استفاده می کنم بالا رفتن در مونوریل است. اگر هنوز آن را تجربه نکرده اید ، مطمئناً بخش مهمی از تجربه بصری سرگرم کننده را از دست داده اید. علاوه بر لذت بردن از یک تجربه بصری جذاب ، با مشاهده منظره پنجره ، آرامش ویژه ای ایجاد خواهید کرد.
برخی از کاربران در پاسخ گفته اند که آنها حتی از چنین مکانیکی در بازی آگاه نیستند. به طور طبیعی ، بسیاری از افراد نیز به سفر از گرتل به Witcher 3 مراجعه می کنند. کاربر گفت.
در منطقه Toussient ، من به عمد مسیرهای طولانی تر انتخاب شدم ، زیرا محیط بسیار زیبا بود.
برخی همچنین به موضوعات دیگری مانند Final Fantasy 7 Rebiat ، Dragon Age: Inquisition و Legend of Zelda: Breath of the Wild یا همه بازی های استودیویی Bethesda (مانند Oblivion و Fallout 4) اشاره کرده اند. با این حال ، برخی از بازیکنان از انجام این کار دریغ می کنند. یک کاربر در این رابطه گفته بود.
من فکر می کنم که هیچ یک از این روش ها مناسب نیستند ، اگرچه مطمئناً در بازی های خاصی محیط های زیبایی وجود دارد که می توانید گشت و گذار کنید.
به نظر می رسد اکثر بازیکنان ایده مشابهی دارند که عدم استفاده از سفر سریع باعث افزایش زمان بازی خواهد شد. مطالعه این نظرات به شما هیجان می بخشد تا از دنیای بازی هایی که دوست دارید بازدید کنید. به طور کلی ، ایده عدم استفاده از یک سفر سریع برای همه مناسب نیست ، زیرا برای برخی از بازیکنان برای زندگی برخی از بازی های خاص و بدون این قابلیت عملاً غیرممکن است.