Ubisoft می گوید که در خریدها – خرید بازی باعث می شود بازی لذت بخش تر شود ، اما بسیاری از بازیکنان آن را نشانه حرص و آز می دانند.

به نظر می رسد Ubisoft ، تولید کننده Rainbow Six و Assassin’s Creed ، معتقدند که پرداخت ها بازیکنان را سرگرم کننده تر می کند. این شرکت در آخرین گزارش مالی سالانه خود ، به سرمایه گذاران گفت که “در بازی های پریمیوم باعث می شود بازیکن دلپذیر تر شود”. Ubisoft تأکید می کند که “همیشه اختیاری است” ، اما می گوید بازیکنان دوست دارند “شخصی سازی آواتار یا پیشرفت سریع تر” را خرج کنند.
خوشحال است که یوبی سافت به سرمایه گذاران خود اطلاع داده است ، اما بهتر است بازیکنان خود را در ابتدا برجسته کنیم ، جوامع بازی آنلاین پر از ارواح عصبانی هستند که هنوز هم در این زمینه قدم می زنند تا ما را برای خریدهای آورده خود مجازات کنند و Ubisoft یکی از چاپ های اصلی است. در یک بحث روشن در مورد REDIT ، بیش از 2 رای مثبت وجود دارد:
به نظر من واقعاً عجیب است که Aubisoft تمام بازی های AAA خود را ، سیستم های خرید وحشتناک در برنامه قرار داده است. تقریباً تمام بازی های بزرگ منتشر شده در طی ده سال گذشته به ترکیبی ترسناک و منزجر کننده از حرص و آز ، اسکناس و فتوکپی تبدیل شده است.
یک کاربر در صفحه مصاحبه Steam برای سایه های Assassin’s Creed می نویسد:
چند خرید ظاهراً در بازی وجود دارد؟ من واقعاً نمی توانم شرکت هایی را که به همان اندازه محتوای بازی می گذارند مدیریت کنم.
این شرکت در گزارش مالی خود می گوید:
یوبی سافت با رشد چشمگیر فعالیت های دیجیتالی خود در سالهای اخیر ، الگوی اقتصادی خود را با موفقیت تغییر داده است.
این شرکت نیز مسئول است. یوبی سافت گفت: “او یک کارگروه ویژه را برای مطالعه سیستم های درآمدی و خطرات مرتبط با آن آموزش داده است” ، به منظور درک بهتر مشکلات کسب درآمد ، به ویژه با شناسایی روش هایی که می توان دستکاری کرد یا شفاف نبود. با این حال ، Ubisoft ادامه می دهد:
با توجه به پیچیدگی ، حساسیت و ماهیت استراتژیک این مشکل ، این گروه تصمیم گرفته است که جزئیات بیشتری در مورد این دستورالعمل ها ، رویه ها و توصیه ها ارائه ندهد.