هاکان آبراک ، مدیرعامل IO Interactive Studios ، در مصاحبه ای گفت که او و تیمش به ایده های Mindseye جذب شده اند و فقط قصد حمایت از کار را دارند و می خواستند به سازندگان خود کمک کنند.

به تازگی ، مدیرعامل IO Interactive ، Hakan Abrak ، به IGN گفت که او انتظار تولید فاجعه بار اولیه Mindseye را ندارد و اظهارات منفی بازیکن بازی برای بخش شریک IO ، که ناشر عنوان است ، ناامید کننده بود. او می گوید:
مذاکرات اولیه ما با آنها با هدف پشتیبانی انجام شد. ما فکر می کردیم که آنها ایده های خوبی دارند و دنیای جذاب برای خودشان ساخته اند. خوب ، ما می خواستیم به آنها کمک کنیم تا فرصت های بیشتری برای نشان دادن این جهان داشته باشند و ما فقط به دنبال مسئولیت انتشار بازی بودیم. اما این چیزی نبود که ما و تیم سازنده ای منتظر بمانیم. اکنون سازندگان برای تغییر وضعیت سخت تلاش می کنند و دوباره اعتماد به نفس بازیکنان را تسریع می کنند. مطالب زیادی برای تهیه آنها وجود دارد. ما همچنین امیدواریم که در آینده بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند.
لسلی بنزیز ، طراح سابق GTA Leslie Benzies ، پیش از این اعلام کرده بود که این بازی مقصر بازی ، خرابکار ملی و خارجی و همچنین تلاش برای انتشار انتقادات منفی علیه کار است. با این حال ، او سعی کرد با انتشار به روزرسانی های مختلف ، پروژه خود را به یک سطح قابل قبول برساند.
سرانجام ، طبق گفته هاکان ابراک ، در حال حاضر هیچ چشم اندازی برای بخش IO Partners وجود ندارد ، و تصمیم به انتشار سایر بازی های خارج از استودیو نیاز به تأمل بیشتر از IO دارد. این احتمالاً به تیم شکست خورده تیم در Mindseye باز خواهد گشت.

