استودیوی فنلاند Housemarque ، توسعه دهنده عناوینی مانند Returnal و Nex Machina ، اعلام کرد که قصد ورود به بازی های رایگان یا خدمات را ندارد.

در مصاحبه ای با وب سایت Eurogamer که هفته گذشته در سی امین سالگرد استودیوی Housemarque در فنلاند برگزار شد (ایلاری کویتینن ، رئیس استودیو و گرگوری لونن ، مدیر خلاقیت استودیو ، بازیکنان این بازی را تأکید کردند.
کوئیتین گفت:
فلسفه ما این است که بازی های ما تجربه ای برای یک دوره خاص از زندگی شما است. تجربیاتی که در آن چند روز یا هفته یا در هر زمان درگیر می شوید.
این یک تجربه منحصر به فرد است. شما آن را تجربه می کنید ، چیزی می گیرید. بعداً می توانید به آن برگردید ، اما لازم نیست تمام زندگی خود را با آن بگذرانید.
وی افزود: آثار Housemarque با فیلم یا سریال تلویزیونی شباهت هایی دارند که در یک دوره خاص از زندگی وی حس می کند.
لودن همچنین گفته است كه استودیو در حال حاضر بر ارائه یك تجربه منحصر به فرد و ممتاز متمرکز است. این هدف در پروژه جدید آنها به نام Saros نیز آشکار خواهد بود. Housemarque ، که توسط سونی در 5 سال خریداری شده است ، و توسعه دهنده قصد دارد با ادامه ساخت بازی های باورنکردنی و حفظ روند ، حضور خود را برای 5 سال آینده تضمین کند.
میکائیل هوری ، مدیر برند Housemarque ، افزود که مسیر استودیو همیشه آسان نیست و تیم توسعه کاملاً از خطرات احتمالی مسیر آگاه است. بنابراین ، آنها برای ادامه موفقیت باید به بازی های خوب خود ادامه دهند.
مدیر خلاقیت Housemarque در پایان گفت:
ما خوش شانس هستیم که در شرایطی قرار داریم که بتوانیم به صنعت در توسعه کمک کنیم. ما باید به ارتقاء متوسط ، روایت ، گیم پلی و فناوری ادامه دهیم و به خوبی رشد کنیم.
این استودیو در حال حاضر در حال توسعه بازی Saros است که سال آینده منتشر می شود.