آقای Masaru Yamamura، کارگردان Armored Core 6: Fires of Rubicon، گفت که تمرکز اصلی این بازی شخصی سازی مک است و این که چگونه بر سبک بازی شما تأثیر می گذارد.
با توجه به تعداد زیادی بازی بزرگ که امسال و حتی این ماه منتشر می شوند، به راحتی می توان فراموش کرد که جدیدترین بازی FromSoftware، Armored Core 6: Fires of Rubicon، در ماه آگوست منتشر می شود. این بازی قرار است شروعی تازه از منظر داستانی باشد، اما سیستم شخصی سازی عمیق و چشمگیر نسخه های قبلی بار دیگر تمرکز اصلی است. اگرچه این بازی مانند Elden Ring جهان باز نیست، اما بحث هایی در تیم سازنده بازی برای داشتن سبکی متفاوت مطرح شده است.
کارگردان این بازی، ماسارو یامامورا، در مصاحبه ای جدید با RuliWeb در مورد آن صحبت کرده است. او گفت:
زمانی که ما در حال توسعه این دنباله بودیم، بحث هایی برای ایجاد یک اثر متفاوت وجود داشت. با این حال، پس از بحث بیشتر، تصمیم گرفتیم که نمیخواهیم عنوانی با تمرکز بر روی Souls یا Elden Ring مانند کاوش بسازیم.
در نهایت، سری Armored Core تماماً در مورد شخصی سازی حرکت شخصیت شما و تأثیر آن بر گیم پلی است. این چیزی است که این سریال را جذاب می کند. به همین دلیل، ما به این نتیجه رسیدیم که موج سواری بخش خوبی از یک بازی Armored Core نخواهد بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ساختاری ماموریت گرا با Armored Core 6 اتخاذ کنیم.
البته هنوز چیزهای زیادی برای لذت بردن در بازی وجود دارد، به خصوص با توجه به مقیاس مراحل:
شما هنوز آن سبک حرکت آزادانه در اطراف یک نقشه سه بعدی با سطوح مختلف را دارید. امیدواریم از این جنبه از بازی لذت ببرید.فکر میکنم لذت متفاوتی را در کاوش در گوشههای یک نقشه با طراحی خوب پیدا کنید.
Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ 3 سپتامبر 1402 (25 آگوست 2023) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. FromSoftware آن را یک بازی Sulzborn نمی داند، اما همچنان می توانید منتظر باس فایت های سخت باشید. Arena همچنین باز میگردد تا به بازیکنان این امکان را بدهد که با چندین دشمن روبرو شوند. چندین پایان برای بازی وجود دارد.