Hidaki Esteono ، مدیر اصلی Capcom ، از ایجاد شعبه جدید در اوزاکا برای استودیوی جدید خود خبر داد و اعلام کرد که تعدادی از توسعه دهندگان جانبازان از Devil May Cry و Street Fighter Series به تیم وی پیوستند.

Eastono ، که تجربه انجام کارهایی مانند Power Stone ، Devil May Cry 3 ، 2 و 2 و همچنین Dragon’s Dogma 1 و 2 را دارد ، در آگوست سال گذشته اعلام کرد که پس از پنج سال کار با Capcom ، این شرکت را ترک خواهد کرد. اندکی پس از این خبر ، تأیید شد که وی شاخه ژاپنی استودیوی Lightspeed متعلق به Tencent را کارگردانی کرده و یک بازی اکشن AAA را توسعه داده است.
Lightspeed Studios روز سه شنبه اعلامیه ای را منتشر کرد که مجموعه ای از “دستاوردهای استراتژیک” را اعلام کرد که گفت که این یک گام مهم در توسعه بازی است. براساس بیانیه مطبوعاتی ، ایجاد یک دفتر جدید در اوزاکا ، تعهد طولانی مدت استودیو را برای گسترش تیم ژاپنی خود و توسعه بازی های AAA در کشور نشان می دهد.
پس از اعلامیه ، استودیو عضویت سه توسعه دهنده اصلی را به تیم جدید اعلام کرد. اولین مورد Toshihiro Nakagawa است. او یک طراح روایی و همکاران دیرینه از Esteono است که یک داستان نوشتن در Devil May Cry 3 تا 3 و دو Dogma Dragon دارد.
شخص دوم Digo Icheno است. این هنرمند که برای طراحی شخصیت های سریال The Devil May Cry و Street Fighter شناخته شده است ، مدیر هنری Dragon’s Dogma بود. سرانجام ، تصویرگر باتجربه بازی های جنگی Capcom ، با نام مستعار Gouda Cheese (که قبلاً با نام Bangus شناخته می شد) ، به عنوان یک طراح هنری به تیم Lightspeed پیوست. این هنرمند در 5 گذشته به Capcom پیوست و در طراحی بصری بسیاری از آثار کلاسیک این شرکت از جمله Street Fighter 2 ، Power Stone و Darkstalkers نقش اساسی داشت.
در اوایل مصاحبه با VGC Media ، وی گفت که حدود یک سوم حدود پنج نفر از استودیوها اعضای سابق Capcom بودند و معتقد است که اولین مسابقه وی در شرکت جدید از تجربه مشترک آنها بهره مند خواهد شد.
گفت
اگرچه ما یک استودیوی تازه تاسیس هستیم که روی یک بازی جدید کار می کنیم ، بسیار خوشایند است که بتوانیم با افرادی مانند Nacagaga که به آنها اعتماد دارم همکاری کنیم. من از زمان Devil May Cry 2 با او کار کرده ام و او یکی از اعضای مهمی است که من را به خوبی درک می کند.
ایکانو همچنین به عنوان مدیر هنری درگیر این پروژه است و آقای بنگوس از درک بالایی و شخصیتی بسیار خاص برخوردار است. او یکی از طراحان افسانه ای کپکام بود.
وی افزود:
همه چیز به احساس اعتماد به نفس برمی گردد. ما دقیقاً می دانیم که هر یک از ما چه می خواهیم. نه تنها این سه ؛ من افراد دیگری را که قبلاً با آنها در Capcom کار کردم اضافه کردم. اگرچه این استودیو جدید است ، من افرادی را جمع کردم که به آنها اعتماد دارم تا اطمینان حاصل کنم که بازی موفق خواهد شد.
استودیوهای بسیار کمی در ژاپن وجود دارند که چالش ساخت یک بازی اصلی AAA را از صفر می پذیرند و این دقیقاً همان کاری است که ما انجام می دهیم.