اکتیویژن به نظر می رسد که رابط Black Ops 6 و Warzone به اشتباه بازیکنان را به سمت Call of Duty Black Ops 7 هدایت می کنند.

بسیاری از بازیکنان احتمالاً تصمیم به خرید Battlefield 6 و البته تحریم Call of Duty Black Ops 7 گرفته اند. این ممکن است به دلیل عوامل مختلفی باشد ، از جمله نارضایتی بازیکنان با توجه به معاملات معرفی شده ، پوست های غیرواقعی برای دنیای نظامی Call of Duty مرتبط با گذرگاه و البته برای پیوستن به یک فرمول تکراری در روایت و عرضه آنلاین. از طرف دیگر ، نصب گزینه حمل و نقل در Black Ops 6 به بازیکنان این امکان را می دهد تا تمام ظاهر خود را به Black Ops 7 منتقل کنند ، که بار دیگر سیاست ناشر را تقویت می کند تا تختخواب ها و پوسته های خارق العاده ای را ارائه دهد.
براساس گزارش های مختلف ، خرید Battlefield 6 از فروشگاه پلی استیشن از رقبای خود فراتر رفته است ، بنابراین اکتیویژن سعی می کند بازیکنان را وادار کند تا با استفاده از ترفند آخرین بازی خود را خریداری کنند. بسته به تصویری که کاربر enigma_green کاربر در شبکه Reddit به اشتراک گذاشته است ، دکمه Interface Black Ops 6 و سریع آب میوه مشترک به دکمه ای برای انتقال بازیکنان به صفحه قبل از خرید بازی تبدیل شده است. اگرچه خرید چندین مرحله دارد و با انتخاب این گزینه اتفاق نمی افتد ، بازیکنان از این رویکرد برای تبلیغ بازی راضی نیستند.

سایر کاربران ، مانند ICY_TABLE_8856 و به طور مرتب_CAR_97244 ، با ناشر “کلاهبرداری” و “غیراخلاقی” تماس می گیرند. با این حال ، برخی از بازیکنان این موضوع را نتیجه طراحان رابط کاربری می دانند و حتی از آنها خواسته اند که بازی های Call of Duty برای طراحی کلاسیک Modern Warfare 2 و Black Ops 2 بازگردند.
علیرغم خرید بد Black Ops 7 در پلی استیشن که Battlefield 6 ، اکتیویژن نگران آن نیست ، زیرا او بزرگترین بازی را که شکست می خورد تصور می کند. با این حال ، تحقیر کاربران در صفحه Black OPS 7 در تریلر در YouTube و اظهارنظرهایی که می گویند ما Battlefield 6 را خواهیم ساخت ، استقبال از تماس جدید وظیفه را دشوارتر می کند.