مدیر Elden Ring: Nightreign می گوید که چرخش مجاز از نرم افزار برای امتحان کردن ایده دیگری که شامل یک ریتم سریع و خشن است.

Elden Ring: Nightreign از نسخه قبلی یک تفریح ورزشکار خواهد بود و کارگردان آن می گوید که او تجربه ای سریعتر ، رایگان و کمی خشونت آمیز تر از Elden Ring را ارائه می دهد. در مصاحبه اخیر ، جونیا ایشیزاکی (مدیر Nightreign) گفت:
مانند فرآیند تولید بازی ، سقوط زیادی در ساختار و جریان بازی وجود دارد. تغییرات و موانع در جلو به انتخاب کارت و سفر شما بستگی دارد.
به گفته ایشیزاکی ، این احساس جدید در طول بازی یکی از عواملی است که Nightreign را از Elden Ring متمایز می کند. او گفت.
این بازی حس خاصی از ورزش دارد ، تقریباً سریعتر ، آزادتر و کمی خشن تر داریم. این نه تنها یک سوال از گیم پلی است ، بلکه در مورد سبک تیم توسعه در این پروژه خاص نیز همین مسئله است.
ایشیزاکی در مورد موفقیت احتمالی این سبک جدید گفت:
من واقعاً نمی توانم نظر نهایی را بدهم. در Nightreign ، ما خواهیم فهمید که بازیکنان درباره این سبک و چالش جدید چه فکر می کنند.
ایشیزاکی تشخیص داده است که هرچه این پروژه کوچکتر و ارزان تر از حلقه Elden است ، ممکن است دقیقاً همان معنی نسخه قبلی نباشد. او گفت.
این یک بازی بازی با نقش جمع و جور است. در یک دوره زمانی کوتاه ، بسیاری از رویدادهای هیجان انگیز و نمایشی وجود دارد. هدف ما ایجاد یک تجربه پویا و عاطفی بود که هر یک از طرفین توجه ویژه ای به این فراز و نشیب ها داشتند. در این دوره کوتاه برای ما دشوار بود ، اما امیدواریم که کاربران این چالش جدید و روند گیم پلی جدید را تحسین کنند.

