حدود یک ماه از زمان انتشار FBC گذشت: استودیوی سرگرمی Firebreak و Remedy برنامه های خود را برای جذب بازیکنان بیشتر قبل از اولین به روزرسانی بازی بزرگ در ماه سپتامبر مشخص کرد.

اگرچه Steam فقط بخشی از بازی عمومی است ، اما آمار اخیر امیدوار کننده نبوده است. این بازی به حداکثر 2.5 بازیکن در همان زمان رسیده بود ، اما از آن زمان به طور همزمان زیر 5 بازیکن کاهش یافته است.
در یک مقاله وبلاگ ، Remedy اعلام کرد که یکی از مشکلاتی که وی قصد حل آن را دارد ، بخش اساسی بازی است. ساعت اول حیاتی به نقطه انتقاد بازیکنان تبدیل شده است. شرکت درمانی توضیح داد:
بسیاری از بازیکنان همزمان بازی را ترک می کنند. در واقع ، ساعت اول می تواند ناامید کننده باشد. شما احساس ناکارآمد می کنید و در مورد آنچه باید انجام دهید گیج شده اید. این نیاز به پیشرفت دارد.
این شرکت اعلام کرده است که با اضافه کردن یک معرفی ویدیویی و بهبود بخش آموزش به لطف راهنمای پاپ آپ ، قصد دارد اعتبار اصلی بازی را بهبود بخشد. این تغییرات باید به بازیکنان کمک کند تا درک کنند: “جایی که هستند ، آنها چه کسانی هستند و به عنوان اعضای آتش سوزی چه اهداف را دنبال می کنند”.
برای گیم پلی ، Remedy توضیح داد که او می خواست ابزارهای سنتی گیم پلی و کیت بحران شخص سنتی را متعادل کند تا به بازیکنان کنترل بیشتری بر پیشرفت خود بدهد. این شامل افزودن سه سلاح سنگین جدید ، از بین بردن تمام به روزرسانی های “عمومی” تجهیزات و جایگزینی آن با یک سیستم متوسط است که به بازیکنان امکان می دهد عملکرد سلاح های خود را شخصی سازی کنند.
تغییرات دیگر شامل اصلاحات سیستم شغلی و یک سری اهداف برای هوشیار نگه داشتن بازیکنان است. راه حل اضافه شده:
ما یک قدم جدید ، سه منطقه ، یک اثر جدید ، دو دشمن جدید و تمام آنچه را که از یک کار جدید انتظار دارید ، اضافه خواهیم کرد.
استودیو تأکید کرد که این برنامه ها نهایی نیستند و می توانند با گذشت زمان تغییر کنند ، اما به طور کلی ، باید اولین بروزرسانی اصلی را به FBC: Firebreak برساند.