سریال Old Devil May Hideaki Itsuno اعتراف کرد که او بازی های رویایی خود را انجام نداده است زیرا آنها نمی فروشند. او توضیح می دهد که برای بقا در بازار ، او باید علایق شخصی خود را با آنچه مردم می خواهند و توانایی بازاریابی را ترکیب کند.

تولید کننده باتجربه Capcom و مدیر سابق Devil May Cry ، هم اکنون با استودیوی جدید Lightspeed Japan در یک بازی اکشن AAA -Scale در یک مقیاس واحد برای بازار جهانی کار می کند. او می گوید که این پروژه جدید باید بهترین تجربیات خود را از مجموعه های مختلفی مانند Devil May Cry ، Dragon’s Dogma و مدارس رقیب به ارمغان بیاورد. با این حال ، وی گفت ، برخلاف یک پروژه کاملاً شخصی و رویایی ، او می گوید ، به عنوان تلاشی برای ترکیب سلیقه شخصی خود با عناصر تجاری مرفه.
در مصاحبه ای با مجله Famitsu پس از افتتاح استودیوی جدید Lightspeed Japan در اوزاکا ، پروژه جدید وی یک پیشنهاد شخصی و تقریباً بدون تغییر بود. با این حال ، او اصرار داشت که این به معنای انجام بازی رویایی او نیست. Etsono توضیح داد.
در واقع ، بازی هایی که من واقعاً دوست دارم انجام دهم احتمالاً فروش خوبی ندارند. آنها بسیار عجیب هستند و از نظر تجاری قابل قبول نیستند. به همین دلیل ، من فقط از این ایده ها بیرون می آیم و با عناصری که می دانم آنها کار می کنند ترکیب می شوم. اینگونه است که من بازی جدید خود را انجام می دهم.
وی همچنین اظهار داشت كه هنگام ارائه پروژه های جدید به طور کلی به پنج یا شش ایده ادامه می یابد و یك یا دو مورد از آنها پروژه هایی هستند كه او واقعاً می خواهد انجام دهد ، اما آنها هرگز انتخاب نمی شوند. بنابراین ، این احتمال وجود دارد که این ایده های خاص را نیز توسعه ندهد.
اگرچه بازار بازی امروز بسیار خطرناک است ، اما او رویکرد خود را با مثال استودیوی Too Kyo Games مقایسه کرد. جایی که سازنده بدهی سنگین و خطر ورشکستگی را برای انتشار خط صدها: آخرین آکادمی دفاع تجربه کرد. به همین دلیل ، ترکیب ایده های جسورانه با مدیران تجاری معقول ، منطقی تر به نظر می رسد.
بازی جدید Lightspeed Japan در حال حاضر در اولین مراحل نمونه برداری است و تاریخ انتشار آن یا سیستم عامل های مقصد آن مشخص نشده است.