Rockstar ، امروزه یک نام برجسته در صنعت سرگرمی دیجیتال ، همیشه در انتخاب سبک و زمینه عناوین آن محدودیت های خاصی داشته است. حال این سؤال پیش می آید که آیا شرکت باید عنوان فوق العاده ای ایجاد کند؟

دیگر زمان زیادی قبل از عنوان محبوب GTA 6 وجود ندارد و اکنون ، پس از سالها انتظار ، محصول پرچمدار عناوین Rockstar سال آینده به بازیکنان خواهد رسید. با این حال ، همیشه یک سؤال اساسی در مورد اثرات توسعه یافته شرکت وجود دارد ، که این حد جنسیت و محیط آنها است. شاید انتخاب کلمه “محدودیت” تفسیر درستی را ارائه ندهد. مخصوصاً وقتی با شرکتی مانند Rockstar هستیم.

جامعه در حال توسعه بزرگترین و پرکارترین عناوین جهان است و جایی برای پروژه های جزئی در پروژه های اصلی خود باقی نمی گذارد. اما عناوین آن ، مانند مجموعه GTA ، مجموعه Manhunt ، مجموعه Max Payne و عناوینی مانند Bully و La Noire ، از نظر محیط و فضای روایی بسیار شبیه به یکدیگر هستند. با کمی اضطراب ، بازی افزودنی کابوس Red Dead Redemption ، که شما در دنیای زامبی قرار داده اید ، متفاوت ترین حرکت شرکت تا به امروز است.
Rockstar شهرت خود را مدیون عناوین جنایی است. جایی که او با GTA شروع کرد ، سپس با Red Dead Redemption ، حدود 5 سال نسخه متفاوتی را ارائه داد ، سپس Bully همان چارچوب را در قالب یک محیط مدرسه ادامه داد. بنابراین ما همیشه می توانیم بگوییم که Rockstar نزدیک به ریشه های ژانر است ، اما او آن را با فرمت دیگری ارائه داد. با این حال ، چه چیزی مانع از عنوان Dungeons & Dragons می شود: افتخار در میان سارقان Rockstar؟ با وجود بودجه بالا ، تجربیات طولانی و استانداردهای سختگیرانه شرکت.
ساختن یک بازی خارق العاده با محوریت جهان به معنای راه رفتن در یک مسیر جدید است
هنگامی که Rockstar می خواهد ایجاد دنیای خارق العاده ای را قرض دهد ، ده ها و صدها تغییر در روند ساخت چنین عنوانی اجتناب ناپذیر است ، زیرا بسیاری از عناصر نمادین به طور طبیعی تغییر می کنند. به عنوان مثال ، به جای ماشین و اسب ، باید اژدها را سوار کنید ، باید به جای یک گاو یک شیء جادویی را سرقت کنید و حتی به جای سلاح و مهمات از جادو و مهمات در برابر دشمنان خود استفاده کنید.

با این حال ، ساختن یک بازی خارق العاده فرصت های جدیدی را برای شرکت به ارمغان می آورد ، و Roxstar قبلاً ثابت کرده است که او استعدادها و توانایی زیادی برای ارائه یک سبک و یک ژانر خاص در قالب ها و مکان های مختلف زمانی دارد. مقایسه عناصر مشابه در تمبر رستگاری GTA و Red Dead این ادعا را تأیید می کند. عنوان فوق العاده ای که توسط Rockstar ارائه شده است مطمئناً بسیاری از خلاقیت های جدید را خواهد داشت.
حتی می توانیم بگوییم که شرکت لزوماً برای ارائه یک کار قابل قبول برای عموم ، لازم نیست بسیاری از استودیوهای دیگر را طی کند. نام بزرگ Rockstar قادر به هدایت مسیر توسعه به سمت هر موقعیتی است که مایل به رعایت استانداردهای خود و حرکت بدون وابستگی است. یک کار خارق العاده از Rockstar می تواند دنیایی کلاسیک مانند استاد حلقه ها داشته باشد ، مانند یک تاج و تخت خشن ، غمگین و بی رحمانه ، می تواند خلاقیت و نوآوری مانند Witcher را ترکیب کند و حتی می تواند الهام بخش فرهنگ ها و آداب و رسوم واقعی باشد.
به طور کلی ، کمتر از یک نفر وجود دارد که مخالف چنین عنوانی راک استار است. آیا فکر می کنید وقت آن رسیده است که عنوان فوق العاده ای را در دنیای خالق عناوینی مانند GTA و Red Dead Redemption ببینید؟!