در چند سال گذشته، ما چند بهروزرسانی کوچک داشتهایم، اما چیز مهمی نبود. بنابراین اگر کاری باید انجام شود، یک به روز رسانی بزرگ است.
-ماسایوشی یوکویاما
استودیو Ryu Ga Gotoku به دنبال تغییر موتور گرافیکی بازی محبوب Yakuza/Like a Dragon از موتور فعلی خود یعنی Dragon Engine به Unreal Engine است. آقای ماسایوشی یوکویاما، تهیه کننده اجرایی سریال، در مصاحبه ای با IGN در زمان “به روز رسانی بزرگ” صحبت کرد.
تهیه کننده اجرایی فرنچایز Yakuza اخیراً در مورد تحقیقات استودیو در مورد موتورهای گرافیکی مختلف از جمله Unreal Engine 5 صحبت کرده است.
استودیوی Ryu Ga Gotoku به تازگی از سه بازی جدید از فرنچایز Yakuza رونمایی کرده است: Like a Dragon 8، Like a Dragon: Ishin! و مانند اژدها گایدن: مردی که نامش را پاک کرد
به آنها نگاه می کنیم و این سوال را از خود می پرسیم که مزیت هر کدام از این موتورها چیست؟ مزیت Dragon Engine چیست؟ مزیت Unreal Engine چیست؟ و در نهایت، موتور اژدها… کاملاً برای به تصویر کشیدن فضای یک شهر در شب طراحی شده است. شهر شبانه. در حالی که Unreal Engine برای نمایش طبیعت، فضای روز و چیزهای دیگر بهتر عمل می کند.
-ماسایوشی یوکویاما
بیش از اینکه بحث سازگاری با نسل جدید و فناوری بسیار قوی تر آن مشکل باشد، چالش اصلی افزایش پلتفرم ها است.

آقای یوکویاما اعتراف می کند که موتور اژدها به دلیل قدیمی بودن، محدودیت هایی در طول زمان ایجاد می کند. اگرچه استودیو مذکور در چند سال گذشته آن را به روز کرده و در صورت لزوم ویژگی های جدیدی را اضافه کرده است، اما هیچ تغییر عمده ای در این موتور ایجاد نشده است.
علاوه بر این، یوکویاما خاطرنشان کرد که وضوح و کیفیت تصویر دیگر نگرانی اصلی نیست. چالش اصلی این استودیو بیشتر تعداد پلتفرم های موجود است.
در این زمان، موتور دراگون تقریباً یک موتور قدیمی در نظر گرفته می شود.
طبق گفته Yokoyama، این استودیو Unreal Engine 5 را در نظر گرفته است. Dragon Engine ثابت کرده است که در گرفتن فضای شبانه شهرهای ژاپن مهارت دارد و استودیو Ryu Ga Gotoku میخواهد ببیند که آیا Unreal Engine میتواند برای عناوین آینده آنها موثر باشد یا خیر.
رایانه شخصی، استیم، ایکس باکس، پلتفرمهای مختلفی وجود دارد که میتوانیم بازی خود را منتشر کنیم و یک بازی ایجاد کنیم که در همه آنها در دسترس باشد و استفاده از این فرصت برای به اشتراک گذاشتن بازی خود با همه بازیکنان جهان یک چالش است. این اصلی است که فکر می کنیم در آینده می خواهیم با آن مقابله کنیم. همچنین، بر اساس تمام این فناوریهای مختلف، میتوانیم برای اتخاذ رویکردی منحصربهفرد تصمیمگیری کنیم. اینکه آیا این کار را انجام می دهیم یا نه، کمی راز است.
-ماسایوشی یوکویاما
تحریریه ICTNN شبکه خبری