یکی از ویژگی های هر بازی Bethesda این است که دارای لیست طولانی باگ است، از جالب تا آزاردهنده. عموماً از مدرها انتظار می رود که تمام این مشکلات را برطرف کنند یا حتی بازی را بهبود ببخشند و ویژگی های جدیدی را در سال های بعد از انتشار اضافه کنند.
این بار موددرها از رفع مشکلات و بهبود جنبه های مختلف بازی فراتر رفته اند. این مد حتی داستان ها و شخصیت های خاص خود را دارد و به طور کامل بر روی Fallout 4 و ابزارهای مودینگ آن ساخته شده است.
در واقع، Fallout: London پروژه بزرگی است که تیم سازنده بیش از پنج سال بر روی آن وقت گذاشتند. در حال حاضر تنها نسخه PC این عنوان برنامه ریزی شده است، اما تیم سازنده می خواهد بازی را روی کنسول ها نیز عرضه کند.
در مصاحبه اخیر با Metro، رهبر پروژه، دین کارتر، گفت که تیم او از آوردن Fallout: London به کنسولها بسیار هیجانزده است، اما برای انجام این کار به کمک و اجازه Bethesda نیاز دارد. او گفت:
ما می خواهیم با یک تصمیم گیرنده (در Bethesda) صحبت کنیم. زیرا اگر بتوانیم این بازی را به صورت مستقل و با مجوز آنها (بتسدا) منتشر کنیم، یعنی دارندگان کنسول نیز می توانند آن را تجربه کنند که در حال حاضر امکان پذیر نیست.
پشتیبانی از مود روی کنسول ها همیشه محدود و بحث برانگیز بوده است. این در مورد Fallout 4 نیز صدق می کند. بنابراین Bethesda باید مداخله کند، در غیر این صورت بازی فقط بر روی رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.