تهیه کننده Final Fantasy XVI ، Naoki Yoshida ، گفت که او هنوز مشخص نیست که آیا سبک نسخه بعدی Final Fantasy کاملاً باهوش خواهد بود یا بیشتر روی عمل متمرکز خواهد شد.

در آخرین ارائه مالی ، سهامداران Square Enix خواستار تأکید بیشتر بر این کمپین بودند. این با موفقیت Clair Obscur: Expedition 33 و همچنین کمتر از حد انتظار از آخرین بازی اکشن متمرکز بر این عمل مورد بحث قرار گرفت. به تازگی ، در مصاحبه ای با Naoki Yushida ، تهیه کننده Final Fantasy XVI ، از آن سؤال شد که آیا بازی بعدی می تواند Final Fantasy باشد. او در پاسخ گفت.
هنگامی که نوبت به انتخاب تعامل یا یک عمل می رسد ، تمرکز فقط روی سیستم جنگی است. اما این مورد در مورد نوع تجربه ای که سازندگان قصد دارند بازیکنان را ارائه دهند ، اینگونه نیست. به عنوان مثال ، بسته به کیفیت گرافیکی که می خواهیم به بازیکنان یا داستانی که قصد داریم بگوییم ، ارائه می دهیم ، نحوه طراحی سیستم های بازی نیز تغییر می کند. این شامل سیستم جنگی ، طراحی بازی و گیم پلی است. بنابراین ، پاسخ خاصی به سوال موجود در مورد بازی یا عمل وجود ندارد. (i) من لزوماً در Final Fantasy 17 حضور نخواهم داشت ، بنابراین ما نمی خواهیم کارگردان آینده یا تهیه کننده شماره های زیر مانند 1 یا حتی 2 را محدود کنیم. ما نمی خواهیم آنها را در یک مسیر ثابت قرار دهیم.
نظر شما چیست؟ اگر انتخاب با شما بود ، آیا دوست دارید Final Fantasy XVII یک اشراف یا یک عمل گرا باشد؟