در حالی که Konami Remik Delta Metal Gear Solid: Snake Eater ، Nouriaki Okamura و Euji Corcado ، تولید کنندگان بازی را می گویند ، می گویند که توسعه این عنوان پایه و اساس ساخت عناوین جدید خواهد بود.

پنج سال از آخرین نسخه بازی Solid Metal Gear می گذرد ، اما از بعضی جهات حتی طولانی تر به نظر می رسد. اگر ما نمی دانیم چرخش چند نفره ، به نام Metal Gear ، پس از جدایی خالق Hido Kojima ، توسط Konami ، Metal Gear Solid V: Phantom Pain (محصول 2) آخرین عنوان مهم این حق رای دادن است. این حق رای دادن که از سال چهارم با انتشار رایانه MSX2 آغاز شد.
کوجیما پس از مدیریت چهار نسخه اصلی این شرکت ، کونامی را ترک کرد و استودیوی شخصی خود ، Kojima Productions را تأسیس کرد و سری Death Stranding را ساخت. در تاریخ 6 سپتامبرKonami با انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ، این مجموعه محبوب ماجراجویی / ماجراجویی را احیا می کند. این یکی از بهترین نسخه های این سری ، Metal Gear Solid 3 (محصول 2) است. Graphic با سفارشات مدرن ، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater می خواهد هم بازیکنان مسن و هم افرادی را که به تازگی با این مجموعه آشنا شده اند ، راضی کند. اما به گفته سازندگان ، هدف بازی بیش از یک ریمیکس ساده است.
Nuriaki Okamura و Yuji Corcado اخیراً در مورد موردی که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به سادگی یک اثر کلاسیک را زنده نمی کند ، تأکید کردند ، آنها قصد دارند از طریق این بازی انتظارات بازیکنان نسل جدید را درک کنند. کرکادو گفت:
درک این که بازیکنان مدرن چگونه بازی می کنند ، که برای آنها ناامید کننده است و چه چیزی باعث قدردانی آنها می شود بسیار مفید بود. ما نظرات زیادی از اعضای تیم جوان دریافت کرده ایم. ما می دانستیم که باید داستان اصلی و گیم پلی را حفظ کنیم ، اما جوانترین آنها به بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز کمک کرد.

اوکامورا همچنین توضیح داد:
دلیل ما برای بازسازی این نسخه بسیار ساده است. ما پیر می شویم و فقط این فرصت را داریم که چند سال دیگر بازی کنیم. به همین دلیل است که وقتی نسل جدیدی از بازیکنان را دیدیم که به هیچ وجه تجهیزات فلزی را نمی شناسند ، تصمیم گرفتیم کاری را برای حفظ میراث این مجموعه انجام دهیم.
البته سوال اصلی این است که آیا بعد از Delta Metal Gear Solid: Snake Eater عنوان جدیدی ایجاد می شود. تیم توسعه دهنده این عنوان را فرصتی می داند که مشعل را به صورت شفاف نگه دارد و آن را به نسل جدیدی از توسعه دهندگان که در کونامی هستند ، واگذار کند. اوکامورا گفت:
یکی از دلایلی که ما توسعه دهندگان جوان را در این پروژه معرفی کردیم ، یادگیری تهیه یک نسخه از سری Metal Gear و به دست آوردن تجربه بود. ما هنوز هستیم ، اما هدف این است که تیمی را آموزش دهیم که بتواند میراث ما را ادامه دهد و در آینده بازی های هیجان انگیز تری انجام دهد.
اگرچه این تأیید رسمی نسخه کاملاً جدید نیست ، اما برای اولین بار علائم وجود دارد که Konami احتمالاً از Delta Solid Metal Gear به عنوان نقطه شروع برای ساخت این سریال استفاده خواهد کرد. البته نظرات بازیکنان و موفقیت این نسخه مطمئناً تأثیر سری Metal Gear خواهد داشت.
Delta Metal Gear Solid: Snake Eater در تاریخ اول سپتامبر برای پلی استیشن 4 ، سری X / S و رایانه شخصی در دسترس خواهند بود.