استودیوی توسعه Warhammer 40K: Space Marine 2 معتقد است که برای موفقیت در آینده، عناوین AAA باید روی یک چیز تمرکز کنند و سعی در گنجاندن محتوای بسیار متفاوت نداشته باشند.
پس از انتشار موفقیت آمیز بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 در ماه گذشته، Saber Interactive از احتمال بسته الحاقی و دنباله ای برای این بازی خبر داد. گیم پلی برای تجربه Space Marine 2 بسیار مهم بود.
وقتی از این سوال پرسیده شد که چرا بسیاری از تولیدات مدرن AAA نمی توانند سرگرمی را به خوبی ثبت کنند، استودیو گفت که این بازی ها در دام بزرگ و بیش از حد بزرگ بودن می افتند. در مصاحبهای با تیم ویلیتس، رئیس استودیوی Saber Interactive، رسانههای IGN به اظهارات اخیر Epic Games در مورد شکست بازیهای گران قیمت AAA پرداختند.
بر کسی پوشیده نیست که برخی از بازی های بزرگ امسال، از جمله Suicide Squad، Concord و Star Wars Outlaws نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. با این حال، به گفته مدیر Saber Interactive، چرخه های طولانی توسعه عناوین مدرن لزوما باعث شکست این بازی ها نمی شود.
تیم ویلتز می گوید که امروزه بسیاری از پروژه ها از عدم تمرکز رنج می برند. او ادعا می کند که توسعه دهندگان بازی های خود را با محتوای زیادی از انواع مختلف پر می کنند تا طیف گسترده ای از بازیکنان را جذب کنند. او همچنین ادعا می کند که این رویکرد منجر به انتشار بازی هایی می شود که در هیچ زمینه خاصی برتری ندارند.
Space Marine 2 رویکرد مخالف را در پیش گرفت و در نهایت مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. در حالی که برخی ممکن است گیم پلی بازی را کمی ساده بدانند، کسانی که از آن لذت بردند به سرعت جذب این تجربه شدند. تیم ویلیتس همچنین خاطرنشان کرد که بازی هایی که به ظاهر با روندهای قدیمی عقب مانده اند، اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشند، همچنان می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. همچنین به طرفداران نگاه بهتری به فلسفه طراحی تیم داد که برای موفقیت Space Marine 2 بسیار مهم بود.
Warhammer 40K: Space Marine 2 هماکنون برای پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی در دسترس است.