طبق گفته اکتیویژن، Black Ops 6 در اولین ماه انتشار خود بیش از هر قسمت دیگری از سری Call of Duty مخاطبان بیشتری را جذب کرد. ناشر همچنین اشاره کرد که این بازی از نظر «ساعتهای انجام شده» و «تعداد بازیهای انجامشده» در رتبه اول فرنچایز قرار دارد.
مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، عملکرد اولیه بازی را در گزارش سه ماهه اخیر شرکت ذکر کرد:
Black Ops 6 بزرگترین عرضه را برای سری Call of Duty رقم زد و رکوردهای جدیدی را برای بازیکنان روز اول و بیننده Game Pass ثبت کرد.
فروش نسخه های پلی استیشن و استیم نسبت به سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده موفقیت استراتژی ما برای جذب مخاطبان جدید است. به این ترتیب، گیمرها می توانند از عناوین بیشتری در دستگاه های مورد علاقه خود لذت ببرند.
مت پیسکاتلا، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Circana، در اواسط نوامبر گفت که اضافه شدن Black Ops 6 به Game Pass تأثیر بیسابقهای بر تعامل بازیکنان داشت:
مشارکت بازیکنان در Black Ops 6 غیرقابل توصیف است. ما هرگز داده هایی مانند این را ندیده ایم.
و هفته گذشته اضافه کرد:
ورود Black Ops 6 به Game Pass نتایج مهمی در ایالات متحده داشت… هزینه اشتراک افزایش یافت، فروش بازی در پلی استیشن افزایش یافت، فروش سایر عناوین این سری تحت تاثیر قرار نگرفت و البته تاثیر مستقیم روی تجهیزات فروش. ایکس باکس از بین نرفته است.
بنابراین هنوز نمی توان به سؤالات مربوط به تأثیر اشتراک ها پاسخ قطعی داد. ایده های از پیش تعیین شده هر چه که باشد، به نظر نمی رسد این تست نظر شما را تغییر دهد.
آخرین نسخه شوتر محبوب اکتیویژن بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر شد و برای اولین بار در همان زمان در اختیار عموم گیم پاس قرار گرفت.