Koshi Nakanishi ، مدیر Resident Evil 9: مورد انتظار Requiem ، در مصاحبه جدید با CNET اعلام کرد که این نسخه از کار کارگردان مشهور ، دیوید فینچر الهام گرفته شده است ، قصد دارد یک جو تاریک و جوی ایجاد کند.

ناکاکی تأکید کرد که این تیم قصد دارد عناصر جدیدی را برای جذب بازیکنانی که به طور کلی به سریال Resident Evil نمی روند ، اضافه کند. او گفت.
هدف اصلی ما جذب افرادی بود که به طور کلی با بازی های نفتی مقیم بازی نمی کنند. با افزودن عناصر مختلف ، امیدواریم که حتی کسانی که فکر می کنند این سبک مناسب آنها نیست.
کارگردان این بازی به سؤال یک روزنامه نگار در مورد شباهت های بین Demo Evil Requiem Evil و آثار دیوید ققنوس پاسخ داد و تأثیر کار کارگردان را تأیید کرد ، با اشاره به فیلمبرداری و فضای تاریک فیلم های او ، و آن را به عنوان الگویی توصیف کرد تا فضای بازی را بسازد:
من می خواهم بازیکنان بدانند که این بازی یک کار هیجان انگیز و مرموز است و چیزی بیش از ترس دائمی ارائه می دهد. این یک ترکیب عالی از چند سبک است و اگر افراد بیشتری به او نگاه کنند ، امیدواریم که موفقیت بزرگی را موفق کنیم.

بنابراین ، طرفداران می توانند انتظار یک تجربه مرموز و درخشان را در Resident Evil Requiem داشته باشند. Resident Evil Requiem در تاریخ 1 مارس برای PS5 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود. می توانید این گیم پلی را به مدت 5 دقیقه از این آدرس پیش بینی کنید.