طبق گفته Dragon’s Dogma 2 ، Hidea Aki Aki Aki تصمیم می گرفت بازی مانند عناوین نینتندو را برای همه سنین و همه مخاطبان انجام ندهد ، به طوری که این بازی برای بازیکنانی طراحی شده است که به دنبال یک تجربه دشوار و پیچیده هستند.

Dragon’s Dogma 2 ، Hidea Aki Eitono 2 ، می گوید که او از این بازی بسیار راضی است ، حتی از آنجا که برخی از مخاطبان نتوانسته اند با این بازی ارتباط برقرار کنند. وی در مصاحبه ای با VGC تأکید کرد که او عمداً طراحی شده است تا با بازی های نینتندو متفاوت باشد. گفت Etsono.
طبیعی است اگر برخی از آنها در خارج از این گروه بازی را دوست ندارند. من بازی را انجام ندادم تا همه مانند یک بازی نینتندو از همه تماس بگیرند ، بلکه برای یک نوع خاص از مردم. بنابراین اگر برخی از افراد بازی را دوست ندارند طبیعی است. با این حال ، کسانی که از این بازی قدردانی می کردند واقعاً عاشق شدند ، کار سخت ما را درک کردند. من واقعاً به این کار افتخار می کنم.
از آنجا که تعداد عناوین AAA در صنعت بازی های ویدیویی کاهش یافته است ، از من خواسته شد که یک بازی جدید AAA را بسازم. برای کپکام ، مجموعه شیطان ممکن است گریه کند و جزم اژدها همیشه مهم بوده است. این یک بازی 5 تا 5 سال طول می کشد ، اما من دیگر جوان نیستم ، این آخرین فرصت من برای انجام این کار بود ، بنابراین تصمیم گرفتم خودم را به چالش بکشم.
Itono سپس به پیشنهادات استودیوهای دیگر اشاره کرد و گفت که او حتی فکر نکرده است که کپکام را ترک کند هنگام کار در Dagma Dogma 2.
