در مصاحبه جدید ، سازندگان مورد انتظار Resident Evil Requiem تأیید کرده اند که این عنوان یکی از ترسناک ترین تجربیات در کل سری خواهد بود ، اگرچه هدف آنها این نیست که عنوانی را تهیه کنند که به دلیل ترس بیش از حد ناتمام باشد.

وی وقتی از کارگردان بازی سؤال شد ، از کارگردان بازی سؤال شد “این تنها چیزی برای تاریک ترین سمفونی ما است” ، وی توضیح داد که قیاس موسیقی به نام Requiem اشاره دارد و استعاره ای برای شروع یک مراسم عزاداری است که می تواند بازگشت به راکون سیتی پس از دهه ها باشد. او به توضیح ادامه داد:
حتی اگر بازی تلویزیونی را دیدید و معتقدید که تاریک و ترسناک است ، باید بدانید که این فقط آغاز داستان است … در واقع ، اگر فکر می کنید ترسناک است ، هنوز چیزی ندیده اید.
با این حال ، ناکان ، که همچنین کارگردانی مسابقه بسیار ترسناک Resident Evil 7 را انجام داد ، گفت که او قصد ندارد Requiem را به “ترسناک ترین ساکن” تبدیل کند. او توضیح داد
من می دانم که برای بسیاری از بازیکنان (Resident Evil 7) خیلی ترسناک بود ، به حدی که نتوانستند آن را تمام کنند. هدف من این است که ترسناک ترین سریال را انجام ندهم. این عنوان بسیار ترسناک خواهد بود ، اما من می خواهم شما آن را تمام کنید و از آن لذت ببرید.
به گفته وی ، تجربه بازی حول “استرس و بقا” می چرخد ، اما مطمئناً از نظر ترس بازسازی Resident Evil 7 و Resident Evil 2 را متعادل خواهد کرد. کومازاوا ، یکی دیگر از اعضای سازنده ، افزود: اصلاح زاویه دوربین در شخص اول و در شخص سوم برای این منظور طراحی شده است:
اگر فکر می کنید بازی در شخص اول خیلی ترسناک است ، می توانید به شخص سوم مراجعه کنید.
وی تأکید کرد که هدف کلی تیم ارائه “لحن عقب جذاب با یک داستان خوب” است. وی افزود.
اگر همیشه در صدر وحشت باشیم ، بازیکنان قادر به تحمل آن نخواهند بود و کنترلر را ترک می کنند. پس از یک لحظه ترسناک ، ما می خواهیم فرصتی برای کشف ، حل معما ، سپس مبارزه با عمل ، سپس شما را به ترس و ترس ارائه دهیم.
Resident Evil Requiem در تاریخ 1 مارس برای PS5 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود. می توانید این گیم پلی را به مدت 5 دقیقه از این آدرس پیش بینی کنید.