یک تحلیلگر وب سایت Alinea Analytics نشان می دهد که هواداران امسال Call of Duty را خریداری می کنند و از علاقه جدی خارج نمی شوند و میدان نبرد 6 دیر خواهد شد.

با گذشت سالها ، ما شاهد ظهور حق رای دادن بودیم که هدف از بین بردن مالکیت معنوی محبوب ، عناوینی که در سری GTA نقش داشته اند به اثری مانند XDeustius ، که می خواست “قاتل Call of Duty” باشد ، اما چقدر موفقیت است؟ آخرین گزارش در مورد وب سایت Alinea Analytics به این موضوع اشاره دارد و از اصطلاح “خرید خودکار” برای توصیف پیروزی Black Ops 7 در Battlefield 6 استفاده می کند.
تحلیلگران تخمین می زنند که 5 ٪ از کسانی که امسال Battlefield 6 Beta را می شناسند ، حداقل یک عنوان Call of Duty را در Steam بازی کردند. شاید بازی جدید هنرهای الکترونیکی بتواند بهترین عملکردهای تجاری و مهم را در تاریخ این سریال انجام دهد ، اما این نه تنها ده ها میلیون بازیکن هر سال Call of Duty را خریداری می کند. نه مزیت خاص و نه یک عامل دیگر در بحث اتوماتیک خریدها مؤثر نیستند ، و این تنها عادت بازیکنانی است که از خرید آثار جدید در این مجموعه دست نمی کشند.
Rhys Elliott از تیم Alinea Analytics اصرار دارد که حتی اگر بازیکنان از Black Ops 7 شکایت کنند ، همیشه آن را خریداری می کنند. اگرچه توسعه دهندگان این دو بازی اصرار دارند که این دو اثر می توانند در کنار هم باشند و عموم را به خود جلب کنند ، برنده نهایی همیشه یک شرکت محبوب Franchise Activeision خواهد بود ، که سال گذشته یک روز بزرگ برای این سکو انجام داد. به یاد داشته باشید که حتی انتشار Call of Duty در بازی ، به طوری که نمی تواند وظیفه Battlefield 6 را تسهیل کند.