توسعه دهندگان Blood of Dawnwalker در نظر دارند تجربه ای را ارائه دهند که در آن بازیکنان آزادی را تعمیم داده اند ، در حالی که داستان بازی عمیق و چشمگیر است.

مدیر خلاق Blood of Dawnwalker Matthewash Tomashakivic اعلام کرده است که این بازی به طور خاص بر آزادی عمل بازیکن متمرکز خواهد شد. وی در مصاحبه با PC Gamer توضیح داد که بازیکنان می توانند بر تاریخ و گیم پلی بازی تأثیر بگذارند و یک تجربه منحصر به فرد را در قالب یک داستان مستند ایجاد کنند. در این بازی ، انتخاب ها و تصمیمات بازیکن تا حد زیادی بر بازی و دنیای روایت او تأثیر می گذارد.
این بازی مبتنی بر مفهوم آزادی انتخاب و تعامل بازیکن با دنیای او است. هدف این است که بیشترین آزادی را به بازیکنان ارائه دهیم تا به بازیکنان یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهند و آن را در دنیای بازی غوطه ور کنند.
این بدان معناست که بازیکنان نه تنها در داستان بازی بلکه در جنبه های گیم پلی انتخاب های بسیاری خواهند داشت. آنها می توانند در هنگام انجام مأموریت هایی که تأثیر زیادی در تجربه آنها در خون Dawnwalker خواهد گذاشت ، به طور آزاد دنیای بازی را کشف کرده و تصمیمات مهمی بگیرند.
وی اعلام کرد که این بازی از رویکرد “تعاونی” به مأموریت های ثانویه و زیرزمین استفاده می کند. این رویکرد شبیه به طراحی مأموریت ها در Witcher 3 است ، جایی که Tomashakivic طراح اصلی ماموریت ها بود.
مدیر طراحی ، دانیل صددوسکی ، اصرار دارد که دنیای بازی دنیای پویا مهمی خواهد داشت. او توضیح می دهد که “عمل و عدم عمل در Dawnwalker عواقب جدی خواهد داشت”. بر خلاف بسیاری از بازی هایی که رویدادهای روایت در انتظار بازیکن هستند ، رویدادها بدون دخالت در شخصیت اصلی به اینجا می روند. این برداشت دنیای بازی را پویاتر و پویاتر می کند و بازیکنان به وضوح تأثیر تصمیمات خود را می بینند.

Tomaskivic قبلاً جزئیات بیشتری را در مورد این بازی منتشر کرده بود و توضیح می داد که دنیای باز خون Dawnwalker فقط گسترده نیست. در عوض ، استودیو روی دنیای کوچکتر اما متراکم تر تمرکز می کند ، جایی که هر قسمت با دقت طراحی و کارآمد است. این رویکرد شبیه به سبک مورد علاقه Tomaskivic در بازی های باز است ، جایی که کیفیت و عمق تجربه در اولویت قرار دارد.
دنیای بازی باز است ، اما مقیاس کمتری دارد. در دنیای وسیع ، بازیکنان به طور کلی فرصتی برای کشف همه جزئیات ندارند و به سرعت بیشتر زمینه ها را می گذرانند. اما هنگامی که دنیای بازی کوچکتر و متراکم تر است ، بازیکنان می توانند با آرامش تر آن را کشف کنند ، بهتر مکان ها را بشناسید و احساس آشنایی و حضور در این فضا را احساس کنید.
یکی از مهمترین ویژگی های بازی ، محدودیت زمانی آن است. بازیکنان فقط 7 روز در بازی برای انجام مأموریت های مختلف و انتخاب بین پیشرفت در داستان اصلی یا کشف ماموریت های ثانویه دارند. این ساختار به موقع باعث می شود بازیکنان مؤثرتر و یک تجربه پویا و دشوار باشد.
عنوان خون Dawnwalker در حال حاضر برای رایانه های شخصی ، PlayStation 2 و Xbox Series X / S. در دست ساخت است.