م. خ
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
همچنین در حوزه تعاملات تجاری و بازرگانی با ارائه طرح های متنوع و جذاب با توجه به نیاز مشترکین در سراسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایت مشتریان، سهم رایتل از درآمدهای این بخش، به ویژه در بازار رقابتی امروز، افزایش چشمگیری یافت.
اگرچه این اپراتور از سال 1390 فعالیت خود را با برند رایتل آغاز کرد، اما تاسیس شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال 1386 با هدف فعالیت در زمینه فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات و به منظور گسترش دامنه فعالیت خود، در سال 1389 موفق شد. در اخذ مجوز اپراتور سوم تلفن همراه کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با دو سال انحصار ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه تمام تلاش خود را بر ورود سریع به بازار مخابرات ایران متمرکز کرد تا به عنوان نسل جدیدی از ارتباطات به جامعه ایرانی معرفی شود. . .
پایان دهه اول فعالیت این شرکت زمان مناسبی برای بررسی عملکرد مالی و عملیاتی اپراتور شناخته شده و به نوعی شاخص موبایل است. نشان دهنده این است که رایتل به عنوان زیرمجموعه مهم ترین صندوق بیمه کشور و شرکت سرمایه گذاری آن شستا علاوه بر اهمیت سودآوری و سرمایه گذاری برای خانواده های بالای 40 میلیون تامین اجتماعی، با مشتریانی که به دلیل سایر خدمات گسترده تحت دیتا، مانند اینترنت پرسرعت موبایل، اغلب جوان و به روز است.
شرکای رایتل با تدوین استراتژی بهبود مستمر در بخش فنی و زیرساختی و با تکیه بر مولفه هایی مانند بهینه سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و کارایی شبکه ارتباطی و اجرای مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه، ارزشی پایدار ایجاد کرده است. در این اپراتور تلفن معروف. کشور را همراهی کرد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، 29 آبان نقطه عطفی در تقویم برند بنفش است؛ آغاز و تجلی رایتل در صنعت ارتباطات کشور و سالگرد تاسیس این اپراتور. فرصت ویژه ای است که به همت کارگران شریف و پرسنل زحمتکش با همت پر برکت خود پا در ایستگاه دهم گذاشتم.
در شرایطی که به دلیل اوج بی سابقه تحریم های مضاعف رئیس جمهور سابق آمریکا از یک سو و بحران همه گیر از سوی دیگر، روندهای کلان اقتصاد در اقتصاد ملی تحت شدیدترین فشارها قرار داشت، تیم مدیریتی جدید شرکت راهبردی را به سمت اصلاح سوق داد. روندها افزایش سودآوری با مدل کسب و کار منحصر به فرد خود.
این اپراتور در تاریخ 30 آبان 1390 طی مراسمی با حضور وزیر وقت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا، مدیرعامل مخابرات و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه ، با نام تجاری رایتل رونمایی شد.
اکنون در چنین روزی رایتل دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد که هدف این اپراتور دستیابی به جایگاهی مطلوبتر از امروز در صنعت ارتباطات کشور است.
افزایش مشترکان رایتل از پاییز و زمستان سال 99 آغاز شده و تا اواسط سال جاری به رشد خود ادامه می دهد، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه اول سال سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این سال است. عدد سه و نه دهم. درصد تغییر کرد.
رایتل با پوشش 97 درصدی بودجه شش ماهه اول سال 1400، 31 درصد افزایش فروش کل را در مدت مشابه شش ماهه سال قبل به دست آورد. اقدامی موثر که حاصل تلاش ها و ریل های متفاوت مدیرعامل و هیات مدیره آن در سال 1378 بوده و اکنون در انتظار ارائه سودی بالاتر از کل عملکرد سال های 99 و 1400 است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری