به گزارش رویترز، علیرغم نگرانی های نظارتی در مورد انتقال داده های کاربران از ایالات متحده به چین، حدود 6 میلیارد دلار یا بیش از نیمی از درآمد تبلیغات امسال از ایالات متحده تامین خواهد شد.
دبرا آهو ویلیامسون، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Insider Intelligence، گفت: «تعداد کاربران تیک تاک در سالهای اخیر بهطور تصاعدی افزایش یافته است و میزان زمانی که کاربران صرف این اپلیکیشن میکنند بسیار زیاد است».
ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش ICTNN، تیک تاک که متعلق به شرکت چینی Byte Dance است، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال است.
انتظار میرود درآمد تبلیغاتی از اپلیکیشن ویدیویی کوتاه TickTack تا سال ۲۰۲۲ سه برابر شود و به بیش از ۱۱ میلیارد دلار برسد و از توییتر و اسنپ پیشی بگیرد.
انتظار می رود توییتر 5.58 میلیارد دلار و اسنپ چت 4.86 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سال 2022 ایجاد کند، در حالی که انتظار می رود کل درآمد این دو شرکت هنوز کمتر از 11 میلیارد دلار باشد که باید افزایش یابد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری