به گزارش ICTNN، محمود لیایی عصر یکشنبه در همایش رونمایی از برنامه راهبردی پنج ساله پست مازندران در ساری افزود: .
وی خاطرنشان کرد: با زیرساخت های سنتی امکان ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان وجود ندارد و قطعا برای توسعه فناوری در شرکت پست برنامه ریزی خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در دوران کرونا، شرکت پست خدمات بسیار ارزنده ای به مردم ارائه کرد و در دوران پس از کرونا نیز باید این روند ادامه داشته باشد و در جهت افزایش درآمدها گام برداریم. و رضایت مشتری با هوشمندسازی خدمات.
لیایی افزود: هوشمندی برای دستیابی به پستی پویا و کارآمد ضروری است و خدمت رسانی نیز مهمترین وظیفه و کارکرد پست است و این موضوع باید بتواند نیازهای مشتریان را قبل و حین خدمت و همچنین در عرصه رقابتی برآورده کند. بازار.” همچنین این کارایی را حفظ کنید زیرا مهمترین عامل پیشرفت در هر زمینه، رویکرد رقابت سالم است.
وی ادامه داد: با تحقق پست هوشمند و تحول دیجیتال بهره وری پست افزایش می یابد و با این اقدام درآمد شرکت پست نیز افزایش می یابد و می توانیم از این طریق خدمات جدیدی به مردم ارائه دهیم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کنار اجرای پروژه های زیرساختی، اولویت مدیران ارشد شرکت پست رفع مشکلات معیشتی کارکنان این شرکت خدماتی است که در صورت کاهش این نگرانی ها می توان با استفاده از فناوریهای جدید خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.»
به گزارش خبرنگار ICTNN، 520 واحد پستی در استان فعال است که از این تعداد 51 واحد دولتی هستند و بیش از 700 نفر در این شرکت ها به عنوان خبرنگار فعالیت می کنند.
محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب سفری یک روزه برای بازدید از نقاط مختلف پست مازندران و بررسی مشکلات کارکنان این شرکت و همچنین مشارکت در این استان به این استان سفر کرده است. در برنامه راهبردی پنج ساله پست مازندران. است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات